28.5 درصد سهام سنگ آهن در اختیار دولت است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 29 اردیبهشت 1394

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت:در واگذاری 28.5 درصد اتفاق جدیدی نیفتاده است و چیزی که از استانداری ابلاغ شده موضوع توقف کامل واگذاری 28.5 درصد به بخش خصوصی است و در اختیار دولت می باشد.

وی در خصوص مصاحبه اخیر استاندار که گقته بودند کارگروهی وجود ندارد بیان داشت:نظر بنده با استاندار است و انتخاب نماینده کارگران یک دستورالعمل دارد که آنهم با توجه به شرایط سال گذشته و چون امکان برگزاری انتخابات نبود لذا استاندار با نظر شورای تامین دستور دادند فعلا کارگروهی با یک نماینده کارگران باشد و ادامه کار بدهد.

این مقام مسئول ادامه داد: الان نیز استان پیگیر انتخاب نماینده قانونی کارگران است ضمن اینکه بارها گفته ام از نظرات همه گروه ها ،اقشار و کسانی که صاحب نظر ودلسوز هستند استفاده میکنیم .

فرماندار بافق افزود: وحدت و تعامل نیاز شهر می باشد و اینکه جریانی خاص و یا هر کس دیگر به دنبال منافع خود باشد به نفع بافق نیست.

طلایی مقدم ضمن بیان اینکه استاندار شخصا پیگیر مسائل بافق میباشد تاکید کرد:که حتی ایشان در جلسه با جهانگیری هم مسئله بافق را مطرح کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که موضوع عدم اعتبار کارگروه چرا پس از 8 ماه مطرح گردید گفت:اگر یادتان باشد آقای پاک طینت روابط عمومی استانداری ۴ ماه پیش طی مصاحبه ای اعلام کردند که چار چوب کارگروهها در قانون مشخص است ،چارت ،جایگاه کارگروه و اختیارات اعضا مشخص است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار اگر این کلمه وحدت و تعامل را بلد نبودی چیکار میکردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا با چه جمله ای مردم را سرگرم میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page