اگر ادعا داريم كه پل ارتباطي بين مديران و مردم هستيم بايد کوتاهترین و مطمئن ترین پل ارتباطی باشيم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 2 خرداد 1394

Hamsrbbvsommbbfg-69.JPG-300x186

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی درسالن همایش های این شرکت واقع در شهرک آهنشهر بافق برگزار شد پاك طينت ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه اظهار داشت: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال ” دولت و ملت، همدلی و هم زبانی” نامگذاری شده و شایسته است روابط عمومی ها برای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب به وسط میدان بیایند، زیرا همدلی در ذات وظایف روابط عمومی هاست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه با اشاره به نقش پل بودن روابط عمومي ها در ارتباطات درون و برون سازماني گفت: اگر ادعا داريم كه پل ارتباطي بين مديران و مردم هستيم بايد کوتاهترین و مطمئن ترین پل ارتباطی باشيم. اگر روابط عمومي ها بتوانند در بخش هاي تخصصي نيازهاي مديران خود را پاسخگو باشند قطعا مورد توجه مديران قرار مي گيرند.

وی افزود : روابط عمومی ها بعنوان پیوند دهنده بین مسئولان و مردم نقش مهمی در ایجاد همدلی و هم زبانی بین ملت و دولت دارند و این مهم زمانی تحقق می یابد که نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.
پاک طینت امسال را سال تكاپوي بيشتر روابط عمومی ها دانست و تاكيد كرد: روابط عمومي ها بايد مطالبات مردم به صورت هدفمند و نظام مند و در چارچوب قانون به مسئولین و دولتمردان منتقل كنند و آنچه دولتمردان می گویند را نیز به گونه ای معنی و تفسیر نمایند که برای عموم مخاطبان و مردم قابل فهم باشد.

در پایان همایش روابط عمومی های استان یزد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی از قسمتهای مختلف شرکت سنگ آهن نظیر پیت استخراج، کارخانه آگلومراسیون، طرح گندله سازی و فولاد بافق بازدید نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page