پیگیریم تا جشنواره یوزپلنگ آسیایی به صورت بین المللی وبا حضور خانم ابتکار برگزار گردد

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
یکشنبه - 14 تیر 1394

فرماندار شهرستان بافق سید مهدی طلایی مقدم در گفتگویی تلفنی با خبرنگار بافق فردا از روند پیگیری جشنواره یوزپلنگ آسیایی چنین گفت: دو برنامه مقدماتی در سال گذشته برگزار شد . پیگیریها بر آن است تا جشنواره به صورت بین المللی و با حضور معصومه ابتکار به عنوان دبیر جشنواره برگزار شود . وی اظهار داشت: هفته ی گذشته جلسه ای به همین منظور با حضور 24 تشکل محیط زیست داشته و اعلام آمادگی خوبی در این زمینه انجام شد .
طلایی مقدم در بخشی دیگر در پاسخ به سوال خبرنگار بافق فردا پیرامون ادامه زیر سازی و اسفالت مسکن مهر گفت: زیر سازی توسط شرکت تعاونی دهیاریها انجام شده و از هیئت مدیره و راه و شهرسازی خواسته شد تا نقشه های زیرسازی و محوطه به منظور آسفالت و تعیین شیب ارائه شود که متاسفانه نقشه برداری تاکنون صورت نگرفته؛ منتظریم تا نقشه برداری انجام شده و کار به گونه ای اساسی به پایان برسد . آسانسور و مسئله سپتیک نیز با همکاری شهرداری و سرپرست جدید حل خواهد شد . در قبال آنم نیز مقرر شد تا تعدادی زمین از سوی راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شود که روند این واگذاری نیاز به پیگیری بیشتر دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فرمالندار اردکان مرکز تحقیقات یوز را در خرانق اردکان می زند که از دولت بودجه بگیرد و چند نفر را هم بکار بندد ..فرماندار ما همایش برگزار می کنه تا بودجه سنگ آهن و عوارضش را خرج خارج از بافق کنه!!!!آقای فرماندار اگر هنر دارید با بودجه محیط زیست و استانداری یزد همایش بزارین.عوارض بافق را خرج محلات بافق بکنید

سلام بهترینها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 9:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های فسا، ابرکوه، میبد، گچساران، ارومیه، خواف و قوچان
کد خبر: 59907
تعداد بازدیدکننده: 251
تاریخ: ۰۹ تیر ۱۳۹۴
این صفحه را چاپ کنید

شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور با ایجاد ۸ منطقه ویژه و آزاد اقتصادی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، اظهار داشت: در شرایطی که کشور با برخی مشکلات و گرفتاری‌ها مواجه است، از دستگاه های اجرایی توقع داریم همه ظرفیت خود را برای رفع مشکلات بکار گیرند و با این جهت گیری فعالیت کنند که هدف اصلی‌شان رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.

معاون اول رئیس جمهور، هدف از ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: این امر در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز مورد تاکید قرار گرفته و این مناطق با این هدف از برخی مقررات معاف شده اند تا زمینه توسعه صادرات فراهم شود.

وی با اشاره به ایجاد سه منطقه آزاد قشم، کیش و چابهار در برنامه اول توسعه، اظهار داشت:‌ علی رغم اینکه انتظار داشتیم با ایجاد این مناطق تحولی در صادرات و توسعه کشور ایجاد شود، متاسفانه آنطور که انتظار می رفت نتوانستیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

معاون اول رئیسجمهور با یادآوری این نکته که هم‌اکنون بر خلاف انتظارات، سهم مناطق آزاد از واردات بیشتر از صادرات است خاطرنشان کرد: در مقطعی قرار شد خرده فروشی در این مناطق ممنوع باشد تا از تبدیل این مناطق به محلی برای واردات کالا جلوگیری شود اما هم اکنون در برخی از این مناطق شاهد آن هستیم که میزان واردات بیش از صادرات است.

جهانگیری تصریح کرد: در یکی از جلسات گذشته این شورا مقرر شده بود که دبیرخانه نقاط ضعف و ایرادات موجود را بررسی کند و به آسیب شناسی این موضوع بپردازد که چرا نتوانسته ایم به اهداف مدنظر در مناطق آزاد دست پیدا کنیم. این موضوع هم اکنون در دستور کار دبیرخانه است و در یکی از جلسات آتی به این موضوع پرداخته خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اختلاف‌نظرهای کارشناسی در دستگاه های اجرایی که گاهی مانع از اجرای برخی برنامه های اقتصادی می شود، گفت: توسعه، سرمایه گذاری و اشتغالزایی از اولویت های اصلی دولت است و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که در این شرایط با بهانه های کوچک مانع از توسعه سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشور شود.

در این جلسه اکبر ترکان مشاور رئیسجمهور و دبیر شورا پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون در استان گلستان را مطرح کرد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آن و نیز توضیحات استاندار گلستان پیرامون قابلیت ها و مزیت های منطقه اینچه برون، با رای مثبت اعضای جلسه به تصویب رسید.

در این نشست که وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری، راه و شهرسازی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل گمرک و نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، پیشنهاد لایحه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های فسا، ابرکوه، میبد، گچساران، ارومیه، خواف و قوچان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از ارائه نظرات مختلف به تصویب رسید.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه نیز گزارشی از برنامه کلان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی ارائه کرد که مقرر شد این برنامه در کمیسیون فرهنگی دولت بررسی و در صورت تایید در آن کمیسیون، مصوب شورا تلقی شود.

پیشنهاد تغییر سازمان مسئول مناطق ویژه اقتصادی دامغان و سلماس از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

۲ نظر

یک بافقی says:
تیر ۹, ۱۳۹۴ at ۱:۱۰ ب.ظ

چشم مسئولین بافق روشن. ما درچهارراه مواصلاتی راه آهن قرارداریم منطقه اقتصادی میره ابرکوه و میبد. آقای فرماندار دست مریزاد
Reply
میرسلیمانی says:
تیر ۹, ۱۳۹۴ at ۲:۰۲ ب.ظ

آقای فرماندار محترم اگر نصف هزینه سفر کوهنورد یزدی را به شورای عالی مناطق آزاد می دادید تا زیر ساختها را آماده سازد بافق هم دارای منطقه آزاد اقتصادی بود . جنابعالی فقط بلدید پول وسرمایه شهر را دور بریزید. چرا درست مدیریت نمی کنید ؟؟فردای قیامت ریال ریال چنین پولهایی را باید پاسخگو باشید. یادتان باشد چه بلایی سر حمیدنیا ی استاندار آمد.در این ماه مبارک از خداوند بزرگ بترسید که روز مرگ و قیامت نزدیک است.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 9:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای فرماندار با سلام ایا تشکلی از بافق هم در جلسه حضور داشتند و یا مثل همیشه بچه بافقی باید شاهد اون باشه که افراد غیر بومی در بافق جولان بدن و برا خودشون اسم در کنند مثل انجمن های که شما دعوت کرده اید مگه ما چلاقیم که خودمون نتونم یه جشنواره برگزار کنیم در ضمن لیست انجمن های دعوت شده را تو ایت بگذارید تا مردم قضاوت کنن

سلام منصف میگوید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 9:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در برگزاری جشنواره یوزمجوز تکمیل جاده گزوئیه را هم بگیریدتا حق حقوق مردم منطقه سبز دشت ضایع نشود ودعای خیری برای خودتان زمان افهم افهم داشته باشید انشاا……

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 تیر 1394 - 10:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای طلائی مقدم اگر برای جشنواره یوز قرار است خانم ابتکار دعوت شود لطف کنید مجوز تکمیل جاده گزوئیه را بگیرید تا زحماتی که کشیده شده از بین نرود وهم حق وحقوق مردم سبزدشت ضعایع نشود هم دعا ی خیری باشد برای زمان افهم افهم همه کسانی که مسئو لند

You cannot copy content of this page