حاشیه های دوازدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
چهارشنبه - 31 تیر 1394

اولین افراد حاضر در جلسه محمدرضا صباغیان، سید علی محمد شریعتی و محمدرضا فتاحی بودند.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر بافق در تکاپو و جنب و جوش بود تا بتواند بنرها را نصب کند.
مجمع هم اندیشی راس ساعت 9:25 دقیقه کار خود را آغاز کرد.
محمد علی پورفلاح مجری جلسه بود.
محمد رنجبر رییس شورای اسلامی از صورتجلسه 6/9 سخن گفت.
محمد عباسی سخنگوی شورای اسلامی راس ساعت 9:48 دقیقه در جلسه حاضر شد.
دکتر سید محمد میرغنی زاده هنگام نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی رسید و به احترام سرود ملی چند دقیقه ای را پشت درب سالن کنرانس منتظر ماند.
رییس شورای اسلامی شهر بافق با گفت مردم از شورا بخواهند شورا به عنوان یک پادو بدود.
صورتجلسه 6/9 توسط محمد رنجبر قرائت شد.
دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: این که می گویند شهرستان های اردکان ومیبد باهم سازگاری ندارند شعار پوچ است. با این گفته می خواهند در کشور اردکان و میبد هراسی راه بیندازند.
باز مثل “سرکه گرفتن اصول می خواهد» توسط برخی صاحب نظران مطرح گردید.
علی رغم دعوت قبلی از مسئولین اجرایی شهرستان واستنان هیچ کدام در جلسه حضور نداشتند.
پورفلاح مجری جلسه گفت: خدمت دخیل عباس زارع زاده نماینده بافق و پنج شهر دیگر که تک تک نام نخواهم برد خیرمقدم عرض می کنم.
زارع زاده به آرامی با دکتر فتاحی دقایقی را صحبت نمود.
سید علی محمد شریعتی در ابتدای عرایضش گفت: نوبت مرا به خواجه ای مدیر عامل فولاد بدهید تا راهکار خود را بیان کند اما بعد از آن ده دقیقه ای خود صحبت کرد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از پایان صحبت هایش اجازه خواست تا جلسه را ترک کند اما حاضرین ممانعت کردند. امام جمعه بافق در این بین گفت: صبر کنید بعد می گویند حرف زد و رفت. این جمله با خنده حاضرین در جلسه روبرو شد.
شریعتی در بین صحبت های خود گفت: من با دکتر میرغنی زاده همکلاس بودیم وی در کار خود پیشرفت کرد و من به جایی نرسیدم.
حضور یک خبرنگار در ابتدای جلسه مشهود بود.
نماینده مردم در بین صحبت دکتر فتاحی آرام آرم حرفی می زد این صحبت ها برای حضاری که در عقب سالن نشسته بودند قابل شنیدن نبود اما دکتر فتاحی با لحنی بلندتر گفت در کارسیاسی دخالت نمی کنم اجازه دهید من هم حرف بزنم شاید نظرم مفید باشد.
دکتر میرغنی زاده با صدای خوش در ابتدای عرایضش به مناسبت فرا رسیدن عید فطر شعری را قرائت نمود. سالن سکوتی خاص داشت.
میرغنی زاده خطاب به مهندس میرابی دبیر کارگروه عمران مجمع گفت: هشت بندی که خواندی نیازبه هشت نفر دارد تا آن را پیگیری کند و اگر پیگیری صورت نگیرد دوباره تکرار خواهد شدو برای من بافقی که درشهر نیستم و نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است عقده می شود.
پس از پایان سخنان دکتر میرغنی زاده که کمی هم با عصبانیت و خطاب به نماینده عنوان شد. دخیل عباس زارع زاده گفت اجازه دهید جواب شما را در یک جمله بدهم . میرغنی زاده گفت: اصلاً دوست ندارم حرف های شما را بشنوم. مصیبت خواندید برای همشهریانم. به خدا جواب نمی خواهم. می دانم شما چه دردی دارید. در جلسه ای که هیچکدام از مسئولین اجرایی حضور ندارند من اینجا برای چه آمده ام؟
دخیل عباس زارع زاده در پاسخ به دکتر میرغنی زاده بنده منفی گر و ضد انقلاب نیسستم. آنانی که در جلسه تهران بودند شاهد هستند که چگونه یکی از مسئولین به بنده و جمعی که دلسوزانه زحمت می کشند تهمت زد. شما هم اگر در چند جلسه حضور پیدا کنید درد مرا خواهید فهمید.
محمد رنجبر در این هنگام به نشان تأیید حرف نماینده گفت بله درست است. زارع زاده ادامه داد اگر شما هم تلاش می کردید و به نتیجه نمی رسیدید و فردی مثل موذن زاده از انجام کار در بافق ممانعت می کرد و در جایی دیگر از کشور کار انجام می گردید این طور قضاوت نمی کردید. من اینجا هیچ منفعتی ندارم و روز قیامت باید به وجدان، شهدا جواب دهم. آقای دکتر من از شما خیلی انقلابی تر هستم و زجر بیشتری متحمل شده ام.
باز پاسخ دکتر میرغنی زاده: من هم واقف هستم شما از من انقلابی تر هستید ازهمه دردها، موذن زاده و امثال آنها که می خورند و می برند اطلاع دارم. منتهی روش برخورد درست نیست. در این جلسه باید امیدوارانه حرف زد. بچه نجیب بافقی باید از تمام مسائل شهر آگاه باشد. نه این که پس از خروج از جلسه عقده های خود را به خانه و بین مردم برد.
میرغنی زاده ادامه داد:آقای دخیل این برای من مشکل است می دانم از کجا درد دارید. ولی این جلسه بخشی از آن متعلق به کمیته صنعت و معدن است باید برای تمام مسائل سخن گفت. موذن زاده که چه!! ازخیلی از کارهایی زشتی که همشهریان خودم انجام می دهند مطلع می باشم.
پورفلاح پس از اتمام صحبت های دکتر میرغنی زاد و زارع زاده گفت: حس آقای دکتر را به حساب وطن دوستی بگذارید وقتی این حس را مشاهده می کنم واقعاً لذت می برم. کیف می کنم. اصطلاحاتی که آقای دخیل به آنان اشرافیت خاصی دارند.

شریعتی چندین بار در سخنانش از “عباس بزاز” فرماندار اسبق بافق یاد کرد و گفت روح پدر و مادرش شاد باد.
امام جمعه ازبابت فراهم نبودن زیر ساخت برای جذب پزشکان متخصص، دادستان به شورا گله کرد. گفت اگر از نظر شرعی اشکال نداشت خودم اقدام می کردم.
دخیل عباس زارع زاده بیان کرد: از امام جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه و فرماندار به عنوان نماینده عالی باید حمایت کرد و مورد احترام باشند.
امام جمعه بافق از دبیران کارگروه خواست برای دیار با مسؤلین استان ازوی بخواهند با ایشان هماهنگ کند.
ارائه نمودار از درخواستهای حاضرین در جلسه قبل مجمع و اولویت بندی آن قابل تامل بود.
یکی از نخبگان بافقی در این جلسه از حضار خواست برای ورود یک بافقی برای اولین بار در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
منصوربافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 تیر 1394 - 1:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ایا این هم اندیشی برای بافق فایذه ای هم داشته این شوها برای مزدم دیگر تکراری شده هرچه به انتخابات نزدیک میشویم این داستانها شروع مسشود

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 تیر 1394 - 10:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما باید از کسانی مثل دکتر میر غنی زاده در جلسات استفاده کنیم واقایان شورا شهر بدون فرماندار کاری از پیش نخواهند برد بروید باهم رفیق باشید

محمد رضا برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 - 7:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا یا خانم منصور توجه داشته باش این مجمع حدود سه سال واندی تشکیل شده و موفقیتهای نسبی داشته است.

محمد مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 مرداد 1394 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا محمود لطفا بگویید این آقای دکتر م غ که سی سال است از بافق رفته اند و در رفاه در مرکز استان به سر برده اند منشا کدام اثر خیر و خوبی در بافق بوده اند . حال که بوی پست و مقام را شنیده اند می خواهند بر مسند وکالت مردم تکیه بزنند .خدا پدر و مادر دکتر توانا را که بومی نیست و در این شهر مانده و خدمت کرده است بیامرزد .

علیرضا پ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 مرداد 1394 - 10:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

محمدمهدی محترم لطفا تحقیق کن وبعدحرفی را بزن اقای دکتر م غ یکی از استوانه های بهداشت استان بوده وبا توجه به بعد حاکمیتی یزد ایشان منشا خدمات زیادی برای شهر بافق بوده اند

You cannot copy content of this page