اولين جلسه شوراي توسعه و عمران شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
یکشنبه - 11 مرداد 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه شوراي توسعه و عمران شهرستان به دعوت فرماندار بافق و با حضور امام جمعه ، فرماندار ، روساي شوراي اسلامي شهر  و شهرستان، صاحبان صنايع و شركتهاي بزرگ بافق از جمله سنگ آهن مركزي ، ميشدوان ، فلات مركزي ، كارخانجات تعميرات لكوموتيو ، مجتمع فسفات ، سرپرست شهرداري و بخشدار مركزي در محل فرمانداري برگزار شد.

در ابتداي اين نشست فرماندار بافق هدف از تشكيل شوراي توسعه و عمران بافق را ايجاد همدلي ، همزباني و هماهنگي بيشتر و بهتر در راستاي چشم انداز و توسعه شهرستان بيان كرد و گفت: با توجه به وجود پتانسيل و ظرفيت هاي بالاي موجود در شهرستان و استفاده بهينه از اعتبارات دولتي و امكانات و تجهيزات معادن مي توان با هماهنگي وهمفكري در راستاي توسعه و آباداني شهرستان گام برداشت.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به رويكرد و نتايج برگزاري نشست شوراي توسعه و عمران شهرستان بر ضرورت تداوم آن تاكيد نمود.

در ادامه امام جمعه بافق بر ضرورت وجود همدلي و همراهي در بين مسئولان شهرستان بر اساس محورهاي توسعه تاكيد نمود و با بيان تاثيرات برگزاري نشست هاي هم انديشي در ايجاد جو همدلي و وحدت بين مسئولان خواستار برگزاري مداوم و منظم جلسات شوراي توسعه و عمران شد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با تاكيد بر اهميت حضور مردم در سرمايه گذاري و تعامل در جهت دستيابي به اهداف محورهاي توسعه و عمران شهرستان گفت: مسئولان امر بايد زمينه و بستر سازي مناسب در جهت حضور و سرمايه گذاري هرچه بيشتر و مناسب تر مردم و سرمايه گذاران را در شهرستان فراهم كنند.

در ادامه اين نشست حاضرين مهمترين راهكارها و پيشنهادات خود را پيرامون دستيابي به اهداف توسعه اي شهرستان ارائه نمودند.

همچنين پس از بحث و تبادل نظر موضوعاتي همچون  نحوه استفاده از توان و ظرفيت شركت ها در توسعه و عمران منطقه ، بهره گيري از توان پيمانكاران ، استفاده از ظرفيت هاي شركت ها و سرمايه گذاران بومي و برگزاري منظم جلسات از جمله مصوبات اين نشست بود.

 

photo_2015-08-02_10-31-59 photo_2015-08-02_10-32-08 photo_2015-08-02_10-32-13


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
s این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 12:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا خواهشا خنده مون نندازین. این جلسه ی بی فایده، دیگه چه صیغه ایه؟ سنگ آهن به عنوان بزرگترین شرکت منطقه، گیر صد هزار تومن پوله! رسماً ورشکسته اس، اونوقت نشستن یه مشت مسئول منفعل و اصلا توباغ نیسته ی شهرداری و شورا و اینا یطرف و مثلا مدیران صنعتی اونور، بخدا تنها چیزی که توی این جلسات دیده نمیشه، دغدغه ی مردمه. ما خودمون بارها توی اینجلسات بودیم، بححث اصلی این جلسات رو توی یه چیز خلاصه می کنم: حاجی عسکری، اگر می خوای بمونی، پوول وده، زیرمیزی وده، بده ویاد، زیاد بده ویاد، نداری ! ؟ برو ومیر، (این جمله از طرف سمتچپ میز به سمت راست گفته می شود) همین.!!!!! مردم و طرح ها و اینا، همه کشک

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 12:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی دلم میخواد اینارو ( این آقایون رو ) باور کنم ولی افسوس که هیچ کدومشون ( که تقریبا با همشون از نزدیک آشنا هستم ) باور کردنی نیستند واقعا که چقدر این قصه تکراری دلگیره

مبارك این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اي كاش فرماندار عزيز اين اعضاي محترم را در جشن تولدي كه براي خودش در فرمانداري به پا كرد دعوت مي كرد تا هم كادو براش مي اوردند وهم نتيجه بهتري از اين جلسات عايدشون ميشد.

تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 2:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای امیرزاده دست زیر چانه نزن دی نوزده رابگیر تو که ادعا می کردی دی نوزه را پس میگیری البته مهدی رنجبر هم بود….

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 2:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سایت محترم لطفا این نظرات زشت رانگذاریدحداقل به خاطربافق وبافقی مظلوم

بافق سربلند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 6:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام :حداقل در یکی دو سال گذشته کارهای خوبی در بافق انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.و کسانی که نظرات زشت میدهند سطح فرهنگ خود را میرسانند و ابروی بافق را میبرند.انشالله خدا همه مون را براه راست هدایت کند.

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 مرداد 1394 - 8:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا جای تامل داره بعضی از اقایانی که در جلسه بوده اند چه سر رشته ای از توسعه و عمران شهری داشته اند چرا اقای فرماندار از افرادیکه سالها در زمینه توسعه و عمران فعالیت داشته اند و مو سفید کرده اند و صاحب نطرند و متاسفانه هم اکنون به فراموشی سپرده شده اند دعوت ننموده اند و از امثال افرادیکه هیچ تخصصی ندارند دعوت نموده اند واقعا که همه چیز سیاسی بازی است

mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 مرداد 1394 - 2:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بسیار جای خورسندی دارد که مسئولین شهرمان دور هم برای آبادانی شهر جمع و تبادل نظر می کنند که قطعا به نفع شهر مان می باشد. برای توسعه و آبادانی مهمترین مبحث وجود زیرساختهای آن می باشد که باید به آن توجه شود.آماده شدن زیرساختهای شهری و صنعتی می تواند سرمایه گذار را تشویق به حضور و سرمایه گذاری کند. متاسفانه بعلت لابی بازی در وزارت صنعت و معدن و تجارت در امور سرمایه گذاری باید طرحهای را دنبال کنیم که همسو با نظرات این وزارت خانه باشد در غیر این صورت با مشکل مواجهیم. که به نظر طرح های بسیار زیادی وجود دارد که قابل اجرا می باشد.خوشبختانه بافق بهترین اساتید و دکترین معدن را دارا می باشد که
می توانند کمک زیادی به مسئولینمان برای پیگیری طرح های جوار معدنی که مناسب با ظرفیت و پتانسیل موجود شهر می باشند را پیگیری و اجرا کنند. متاسفیم که صمیمیت بر چهرهای مسئولین وجود ندارد و هنوز به نقطه همدلی و همزبانی نرسیده ایم. راز پیشرفت شهر صمیمیت و همدلیست.

You cannot copy content of this page