نشست مشترک فرمانداران استان يزد در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 17 مرداد 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نشست مشترک فرمانداران با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار،مدیرکل روابط عمومی استانداری و فرمانداران شهرستانهای استان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست مشترک تاکید کرد: برنامه های هفته دولت امسال باید بسیارآموزنده باشد و ارزشهای دینی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ویژگیهای ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر را به مردم معرفی کند.

سید محمد میر محمدی مردم را عامل اصلی پیروزیهای نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: مشارکت و حضور مردم در برنامه های هفته دولت باید اساس برنامه ریزیها قرار گیرد زیرا دولت تدبیر و امید می خواهد بیشترین تعامل را با مردم داشته باشد.

وی صبر و تحمل، دانش ،تلاش،کوشش،آرامش و تدبیر را از ویژگیهای بارز دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: باید از لحظه لحظه زندگی مان برای خدمت به مردم استفاده کنیم زیرا ملت ایران ملتی قدردان و قدرشناس هستند.

نماینده مردم مهریز، بافق ، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن قدر دانی از تعامل خوب استاندار یزد و مسئولین ارشد استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: درتهران در هر وزارتخانه ای که برای پیگیری مشکلات  مردم و رفع آنها مراجعه کردم مشاهده نمودم که استاندار یزد قبلاً برای پیگیری امور استان درآن حوزه خاص در  وزارتخانه  مربوطه حضور داشته است و این شایسته تقدیر است .

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با اشاره به اینکه برگزاری این نشست ها موجب همکاری و هم افزایی بیشتر میان مسئولان می شود اظهار داشت: برخی از مشکلاتی که امروز در شهرستان بافق و سایر شهرستانها با آن مواجه هستیم ناشی از سیاستگذاریهای غلط گذشته است که بسیاری از آنها از زمان طاغوت برای ما به ارث رسیده است.

فرماندار بافق در ابتداي اين نشست ضمن خير مقدم به مدعوين با اشاره به ظرفيتها و پتانسيل هاي شهرستان بافق گفت : شهرستان با داشتن نيروي انساني قوي و كارآمد در تمام زمينه ها بخصوص در بخشهاي صنعتي ، راه آهن و كشاورزي توانايي رسيدن به يك شهرستان صنعتي در استان و منطقه را دارد.

سيد مهدي طلايي مقدم مسير راه توسعه و آباداني بافق را سند توسعه چشم انداز اين شهرستان خواند و اظهار داشت : سند چشم انداز بافق حول چهار محور معدن و صنايع جوار معدني و فولادي ، راه آهن و صنايع جوار ريلي ، جذب توريست و گسترش صنعت گردشگري و صنايع دستي و محور چهار بخش كشاورزي و دامپروري با توسعه و كشت نخيلات ، پسته و صنعت آبزي پروي ( پرورش و تكثير تيلاپيا و خاويار) مي باشد.

وي تامين آب كشاورزي براي كشت نخيلات را يادآور شد و گفت : در مناطق آزاد گودگوار و دشت حسن آباد آب شور مناسب براي كشت نخيلات و پرورش ماهي تيلاپيا در سطح بالايي داريم كه اگر برداشت نشود سفره هاي آب شيرين منطقه را تحت تاثير قرار مي دهد.

طلايي مقدم در ادامه به روند فعاليت پروژه هاي عمراني ، صنعتي و بهداشتي شهرستان به صنايع جوار معدني و فولادي اشاره كرد و افزود : يكي از راهكارهاي مهم و كليد راه گشاي برخي مشكلات شهرستان در بخش صنايع جوار معدني احداث گندله پنج ميليون تني فولاد ابويي مي باشد كه برخي زيرساختهاي آن توسط بخش خصوصي پيگيري و به سرانجام رسيده است.

در ادامه نشست مشترک فرمانداران تعدادی از فرمانداران شهرستانهای استان به بیان  دیدگاه های خود در این نشست پرداختند و مقرر شد در نشست مشترک بعدی هر کدام از فرمانداران طرحهای تاثیر گذار شهرستان خود را برای مطرح شدن در این جلسه ارائه دهند.

IMG_3953 IMG_3961 IMG_3969 IMG_3971


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page