با سعه صدر، وفاق و همدلی مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نماییم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 31 مرداد 1394

امام جمعه بافق :

با سعه صدر، وفاق و همدلی مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نماییم

امام جمعه بافق گفت:  دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام نهاده شده است و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال ” همدلی و همزبانی” نامگذاری شده باید ملت و دولت با وفاق و همراهی در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور گام بردارد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار کرد: کسی حق ندارد در این سال بین مردم و دولت تفرقه و جدایی بیندازد و همه باید در کنار هم در راستای حل مسائل کشور گام برداریم.

وی همچنین اشاره ای به روز مسجد کرد و در این خصوص گفت: 50 سال پیش رژیم صهیونیست ” مسجد الاقصی” اولین قبله گاه مردم و مکانی که مورد احترام ادیان الهی بود را به آتش زد. نقطه ای در این مسجد در آتش ازبین رفت که قدمت هزار ساله داشت و آثار عظیم اسلامی در آن واقع شده بود.

امام جمعه بافق ادامه داد: مسجد در زمان پیغمبر اسلام و امیرالمومنین پایگاه جهاد، قضاوت و… بوده است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز امام (ره) مسجد را به عنوان پایگاهی مقدس یاد کردند و نیروهای بسیجی برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل از همین مساجد تربیت شده اند.

سلیمانی در بخشی دیگر به فرا رسیدن روز “صنعت دفاعی” اشاره و افزود: کشورایران امروز از جایگاه ویژه ای در خصوص صنایع دفاعی دارد و اگر کشوربه چنین تجهیزاتی مجهز نبود دشمنان اسلام تاکنون حرکات زیادی از خود نشان داده بودند.

خطیب جمعه این هفته پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در مجمع اهل بیت که با حضور اعضای صدا و سیمای کشورهای اسلامی برگزار شده بود عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این مجمع از مسئولین صدا و سیمای کشورهای اسلامی خواستند تا در راستای اهداف اسلام گام بردارند.

ایشان فرمودند: آمریکا مستکبر است و داعش را آفرید. تا در مقابل مسلمانان دنیا چهره اسلام را زشت و قبیح جلوه دهد. آمریکا تلاش می کند بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد. اما هر کسی که در مقابل استکبار جهانی قیام کند ما هم طرفدار و پشتیبان او خواهیم بود.

سلیمانی در نماز جمعه این هفته با توجه به فرا رسیدن ولادت امام رضا (ع) به فرازی از سیره ی سیاسی ایشان پرداخت و خاطر نشان کرد: مأمون جزء خلفای زیرک، سیاستمدارو با سواد بنی عباس بود. وی از امام رضا (ع) درخواست کرد به ایران بیاید  تا ازموقعیت ایشان دربین شیعیان استفاده کند و قیامهایی که آن زمان علیه بنی عباس شده بود با پذیرفتن ولایت عهدی توسط امام سرکوب نماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page