اولين جلسه ستاد انتخابات بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 1 شهریور 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و سایر اعضای این ستاد در فرمانداري بافق با هدف تشریح وظایف هریک از کمیته های ستاد انتخابات برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن تبريك فرارسيدن هفته دولت ، بر بكارگيري تمام توان و تلاش اعضاي ستاد در برگزاري انتخاباتي با شكوه تاكيد كرد و اظهار داشت: حفظ امانت داري راي مردم و حفظ كامل بي طرفي اعضا در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري از جمله وظايف اصلي برگزار كنندگان انتخابات مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم با تشريح تاكيدات مقام معظم رهبري و رياست جمهور جهت برگزاری شکوهمند دو انتخابات پیش رو گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات، مسئولیتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و مسئولین برگزاری انتخابات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی می‌بایست به دقت به وظیفه خود عمل کنند.

وي با اشاره به این که می بایست به سمت اعتمادسازی مردمی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری آنها حرکت کنیم،خاطرنشان کرد: رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از نامزد و جریانی خاص رویکرد اصلی وزارت کشور در انتخابات پیش رو است.

طلايي مقدم در ادامه از اعضاي ستاد انتخابات خواست نسبت به امكان سنجي امكانات انتخابات ادارات و محل هاي شعب اخذ راي اقدام نموده و در جلسه بعدي گزارش خود را ارائه نمايند.

در اين جلسه همچنين مقرر شد به كليه ادرات شهرستان ابلاغ شود ضمن اعلام آمادگي و به روز نمودن تمام امكانات خود نسبت به بي طرفي و عدم استفاده امكانات دولتي در راستاي تبليغات براي كانديداي خاص توجه ويژه داشته باشند.

IMG_5065 IMG_5069 IMG_5070 IMG_5092


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page