پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته دولت

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 2 شهریور 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در پيامي ضمن تبريك دهه مبارك كرامت ، فرارسيدن هفته دولت و ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر را گراميداشت.

متن پيام بدين شرح مي باشد:

بسمه تعالي

شروع هفته دولت و سالروز عروج شهیدان رجایی و باهنر كه متقارن گشته با دهه مبارک کرامت و ميلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) را گرامي داشته و اين هفته را تبريك مي گويم.

هر ساله هفته اول شهریور به مناسبت شهادت دو یار واقعی امام راحل و خدمتگزاران دلسوز انقلاب اسلامی شهیدان رجائی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده است که در این هفته ضمن یادآوری و تجلیل از مقام ارزشمند شهیدان والامقام و شهدای منتسب به دولت ، فعالیتها و اقدامات دستگاههای اجرایی منعکس و ارتباط و ملاقات های مردم با مسئولین در راستای تقویت پاسخگوئی به اقشار مختلف مردم اجرا خواهد شد .

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت كه در اين راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» نامگذاري نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

اينجانب ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر كشور بخصوص خدمتگذران شهرستان بافق ، از خدمات صادقانه ايشان در دولت تدبیر و امید قدردانی کرده و توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

2222222222  IMG_4753


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 2 شهریور 1394 - 10:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شما دیگه شورشو درآوردی
چقدر پیام تبریک صادر می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 شهریور 1394 - 2:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام من هم به نوبه خودم روز پزشک تبریک میگم اقای فرماندار بی زحمت به فکر کارشناساس مامایی هم باشین اخه این انصاف که بچه های فارغ التحصیل بومی تو خونه باشن واز یزدو نصراباد تفت گرفته تا نیروی اهوازی در بیمارستان ولیعصر که تنها بیمارستان شهر کار کنن .ماچه گناهی کردیم که این رشته قبول شدیم واقعا اگر کاری میتونید انجام بدین

You cannot copy content of this page