کارگروه باعث تحریک مجمع سرمایه گذار در بافق شده است

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 10 شهریور 1394

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی :
کارگروه باعث تحریک مجمع سرمایه گذار در بافق شده است
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد کارگروه تاکنون مثبت بوده و باعث تحریک مجمع سرمایه گذار در بافق شده است.
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار”بافق فردا” اظهار کرد: کارگروه برای توسعه معادن بافق گام موثر و مثبت برداشته است. و اگر کارگروه وجود نداشت قطعا کسی احساس مسئولیت نمی کرد.
وی افزود: کارگروه عاملی بود تا روحیه پرسشگری زنده شود. و افرادی که در طی 50 سال خام فروشی هیچ نوع موهبتی را شامل حال مردم نکردند به فکر احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی، دو زنجیره فولاد، تکمیل جاده افتاده و در توسعه بیمارستان نیز مشارکت جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: تمام مفاد صورتجلسه قابل اجرا است و قطعا اجرایی خواهد شد. موضوع واگذاری 15درصد از سهام شرکت سنگ آهن نیز در سفر ریاست جمهوری مطرح خواهد شد و امید است جزء مصوبات قطعی شهرستان بافق و استان باشد.
زارع زاده تصریح کرد: اعضای کارگروه هم اکنون با هم همراه و همدل هستند و کسانی که در آن نقش دارند مطمئنا احساس مسئوليت و پاسخگویی در وجودشان زنده است.
وی توصیه ای به مردم بافق داشت و اضافه کرد: خواسته هایی که در فضای اجتماعی مطرح می شود خواسته حزب یا گروه خاصی نیست. مردم کمک کنند تا در فضای مثبت خواسته ها عملی می شود.
نمایند مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف قطعی و الزامات نمایندگی خود را دفاع از حق مردم دانست و گفت: برای احقاق حق و رسیدن تا حصول نتیجه پیگیر خواهم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page