دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
جمعه - 10 مهر 1394

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، صبح روز چهارشنبه هشتم مهرماه مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن در اداره مرکزی با محمد جواد عسکری دیدار نمود.

دراین دیدار ابتدا محمدجواد عسکری ضمن خوش آمد گویی، گزارشی از عملکرد شرکت سنگ آهن بیان کرد و گفت: ما با توجه به رشد اقتصادی به رشد فرهنگی و آموزشی اهمیت داده و اقدامات قابل توجهی انجام داده ایم.
وی بیان کرد : شرکت سنگ آهن قطب معدنی استان می باشد، با توجه به وابستگی شهرستان به شرکت، نگاه خاصی به پرسنل و مردم شهرستان داریم به گونه ای که در امر بهداشت، فضای سبز، ایجاد امکان تفریحی ، آموزش و کمک به مدارس، ورزش،کارهای فرهنگی، ……..فعالیتهای خوبی انجام داده ایم.
مدیر عامل با بیان اینکه رسانه مخصوصا صدا وسیما می تواند نقش بسیار مهمی در اشاعه مسائل فرهنگی و آموزشی منطقه داشته باشد. اظهار داشت: انتظار ما این است که شبکه استانی در تصویر کشیدن فعالیتهای صنعت به عموم مردم ما را در رشد اقتصادی، فرهنگی و آموزشی یاری کند.
سپس دکتر پهلوانبان گفت: با توجه به اینکه ما در صدا وسیما اولویت مان در تهیه برنامه های شاد ومفرح برای مردم است، ما می توانیم با تعامل و همفکری انعکاس دهنده برنامه های شاد ومفرح این صنعت در شبکه استانی و حتی در شبکه سراسری باشیم. پهلوانیان در ادامه یادآور شد نظر به فعالیتهای مهمی که شرکت سنگ آهن علاوه بر بحث معدن انجام داده است گفت: ما حاضریم که انعکاس دهنده رویدادهای صنعتی، اقتصاد مقاومتی، ورزشی، جشن ها و مراسم های این شرکت باشیم.

در پایان مدیر کل صدا و سیما در معیت مدیر روابط عمومی شرکت از محل استخراج شرکت بازدید نمودند.

DO3P5051-300x200

DO3P5076-300x200

DO3P5097-300x200


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
بانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مهر 1394 - 7:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بهشون میگفتین وضع پولی شرکت خوب نیست شاید ….

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مهر 1394 - 7:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این هم اومده یک مشت پول بگیره بره یزد خرج کنه بعدیش هم برا عسکری تبلیغ کنه داره طرح اجرا میکنه نمی دونه که طرح گندله از سال 88 تا کنون هنوز یک درصد هم پیشرفت فیزیکی نداشته وطرح فولاد بافق هم پشت آهوی نره داره با تاخت میره به نا کجا اباد

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 مهر 1394 - 10:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا این خبر چقدر مهمه که هی میارینش بالای صفحه؟؟؟؟؟
نکنه دوستان به شما بافق فردائی ها هم پولی چیزی میدن

داود خ.ش.م این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 مهر 1394 - 6:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده از ماهها قبل تحلیل کردم که بورس ایران که دماسنج اقتصاد ایران است دچار مرگ مغزی شده است . دیروز چهار وزیر نامه نوشتند به رئیس جمهور و این موضوع را هشدار دادند . البته هدف این حضرات پرت کردن حواسها از دلایل سقوط اقتصاد است .
به گزارش مهر، در نامه مشترک علی طیب نیا، محمدرضا نعمت زاده، علی ربیعی و حسین دهقان وزرای اقتصاد، صنعت، کار و دفاع به حسن روحانی رئیس جمهور آمده است: «همانطور که مستحضرید از دی ماه ۱۳۹۲ تاکنون بازار سرمایه متاثر از تحولات و متغیرهای کلان بین المللی و داخلی از جمله کاهش بهای نفت و کالای اساسی از جمله فلزات و همچنین تحریم‌ها و برخی تصمیمات و سیاست‌های ناهماهنگ دستگاه‌ها در داخل کشور شاهد افتی کم سابقه گردیده است به نحوی که از دی ماه سال ۱۳۹۲ تاکنون ظرف مدت ۱۹ ماه ارزش بازار بر اساس شاخص قیمت ۴۲ درصد کاهش یافته و به لحاظ افت ارزش، بازار کاهشی معادل ۱۸۰ هزار میلیارد تومان را شاهد است. (ارزش بازار از ۵۱۱ هزار میلیارد تومان در دی ماه ۱۳۹۲ امروز به عدد ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است) .»
http://fararu.com/fa/news/248644/%D9%87%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-4-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1
در خبر گذاری فارس هم تحلیل در مورد نامه رئیس جمهور منتشر شده بود که بنده در جواب این تحلیل ، یک تحلیل ارائه دادم که در قسمت نظراتش می بینید :
داود در پاسخ به “ناشناس”
… من به عنوان یک دانشجوی اقتصاد به ۵ مورد آخر جواب خواهم داد :
۱-کاهش نرخ سود بانکی تاثیری بر وضعیت بورس نخواهد داشت ، زیرا شاکله ی اقتصادی ایران از هم پاشیده است و نرخ سود بانکی هر چقدر هم کاهش یاید نمی تواند سرمایه داران را به طرف بورس سوق دهد . در صورت کاهش نرخ سود مردم به بانکها هچوم میاورند تا سپرده های خود را بیرون بکشند و چون بانکها ورشکسته اند ، پولی در بساط ندارند تا به مردم پرداخت کنند و این خود خلق بحران می کند . آینده ی مبهم و غیراعتماد بورس باعث می شود تا سرمایه ها پس از خروج از بانک به سمت بازارهایی مطمئنی غیر از بورس سرازیر شوند .
۲-بورس ایران تابع بورسهای دنیا نیست . اگر اینگونه بود در اوج رکود بازارهای جهانی در سال ۲۰۰۸ ، بورس ایران رشد نمی کرد . شاید رشد بورس ایران در ان سالها مصنوعی بود( تا سرمایه ها را به گروگان بگیرد) و ریزش در شرایط فعلی طبیعی است . آنچه مسلم است این است که بورس ایران از حال و هوای سرمایه دارانی که به مراکز قدرت وابسته هستند تبعیت می کند و در شرایط فعلی نیز این افراد به آینده امید چندانی ندارند و بدین دلیل شاهد ریزش بورس هستیم.
۳-ایران در تحریم ارزی به سر می برد و ماهانه اجازه دارد تا به ۷۰۰ میلیون دلار دسترسی داشته باشد . بدین دلیل کاهش قیمت نفت تاثیر چندانی بر اقتصاد ما ندارد . البته کمبود ذخایر ارزی یک واقعیت است ، اما ربطی به کاهش قیمت نفت ندارد . حتی اگر تحریمها برداشته شود ، ایران حداقل ۵ سال-البته در صورت سرمایه گذاری خارجی- زمان نیاز دارد تا بتواند سطح تولید نفت خود را به زمان قبل از تحریمها برساند . از طرف دیگر به دست آوردن بازارهای از دست رفته نیز زمان زیادی می گیرد . پس نباید انتظار داشت که کمبود ذخایر ارزی به این زودی ها جبران گردد .
۴-رکود اقتصادی در اثر نابودی تولید داخلی است . این نابودی تولید به خاطر تحریم ها نبوده است . بلکه دولتها-از زمان سازندگی-برای به دست آوردن دل سرمایه داران ، ارز ارزان در اختیار آنها قرار دادند تا به واردات انحصاری بپردازند . اگر دولت در شرایط فعلی بخواهد نان این افراد را آجر کند ، آنها وحشتشان بیشتر می شود و بر خروج سرمایه از کشور شدت می بخشند و این خود بر بورس تاثیر منفی شدیدی خواهد گذاشت .
۵-مشکلات ارزی گریبان دولت را گرفته است و دولت بیش از این نمی تواند ریال بدون پشتوانه چاپ نماید تا به بورس تزریق نماید . کمبود نقدینگی در بورس نه از سوی دولت و نه از سوی سرمایه داران قابل تامین نیست .
۶-آمریکا در برجام سایه ی تحریمها را بر سر ایران نگه داشته است و نخواهد گذاشت تا سرمایه گذاران خارجی در ایران سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهند و بدین دلیل اقتصاد ما روز به روز ضعیف تر می گردد و نباید انتظار داشت برجام گشایش عمیقی در اقتصاد ایران ایجاد نماید .
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940712001598
رشد 42 درصدی بورس یعنی فاجعه ی اقتصادی . این موضوع عمق وخامت اوضاع اقتصاد ایران را نشان می دهد.

You cannot copy content of this page