سوابق درخشان فرهیختگان برای ما ارزشمند است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 18 مهر 1394
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:
سوابق درخشان فرهیختگان برای ما ارزشمند است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در اولین آیین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق گفت: این دو شخصیت فرهیخته جزء نام آوران شهرستان بافق می باشند.
وی اظهار داشت: از افتخارات من حضور در این همایش است. فرهیختگانی که هر کدام سرمایه های غنی نه تنها برای استان بلکه برای کشور و تاریخ فرهنگ ایران از هستند. بزرگورانی چون دکتر برخورداری و دکتر صدر نیازی به تکریم و تجلیل ندارند.برگزاری این مراسم به منظور شناسایی قابلیت های فرهنگ و تاریخ است که توانسته چنین فرزندانی را تربیت کند.
طالبی افزود: با اتکا به نیروی انسانی قابل و ارزشمند می توان راه توسعه شهرستان را شناخت. پاسداشت فکر و اندیشه ای که می تواند در رشد مردم موثر باشد را بیاموزیم. و در کنار هم و با اتکا به این عزیزان راه جدید توسعه را پیدا نماییم. روحیه تکریم و بزرگداشت از فرهیختگان باید تقویت شود. و همه ی این پیشرفت ها با برگزاری چنین همایش هایی اتفاق خواهد افتاد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: نام و شهرت این دو شخصیت عزیز فراتر از استان و کشور است. و در هر جایی که باشیم به بودن چنین افرادی افتخار خواهیم نمود. سوابق درخشان آنان برای ما ارزشمند و قابل تقدیر است. با کمک و همکاری بیش از پیش منابع غنی انسانی جامعه خود را به نسل جوان معرفی نماییم.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page