یکصدایی مردم بافق در انتخابات دوره دهم جواب مثبت خواهد داد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 19 مهر 1394
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد:
یکصدایی مردم بافق در انتخابات دوره دهم جواب مثبت خواهد داد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: مردم بافق برای پیروزی و موفقیت در انتخابات دوره دهم نماینده مجلس شورای اسلامی باید یک دل و هم صدا باشند.
محمد حسین توحیدی فر در حاشیه مراسم اولین تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان بافق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش نقطه شروع خوبی برای شناساندن چهره های برجسته بافق بود. برخی از نخبگان بافقی از افراد سرشناس مملکت هستند و کارهای ستادی و کشوری را در دست دارند.
وی افزود: این نخبگان می توانند به بافق و حوزه های دیگر کمک کنند. به نظر می رسد اگر یک اتحاد درون شهری رخ دهد و همه یک دل و یکصدا به انتخاب یک نامزد برسند در مقابل حوزه های دیگر موفق می شوند.
توحیدی فر در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال در زمینه چگونگی برگزاری همایش تجلیل از نخبگان بافقی گفت: این گونه همایش ها باید گسترده شود. جدایی از آن که مردم یادشان نیست چه کسانی از این خطه به پیشرفت و تعالی رسیده اند برای نسل جوان بافق هم مهم است که بدانند در اوج محرومیت می توان تحصیل کرد و به درجات عالی رسید.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم در این دنیای متمدن امروز که درگیر حملات متعدد است خود را نجات دهیم باید به فرهنگ و داشته های خود توجه کنیم. و ثروت های مادی و معنوی خود را به جامعه و بویژه جوانان معرفی نماییم.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مهر 1394 - 8:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای توحیدی فر
حرفهای دیگه شما برا من اهمیت نداره. اما این حرفتون گمراه کننده است. ادامه تحصیل و کسب علم ودانش در زمان کنونی هیچ فایده ای نداره و کمترین ارزش رو براش قایل نمی شوند. حداقل من که یک بافقی هستم و فارغ التحصیل مقطع دکتری این تجربه برام شده. جوون های بافقی رو سرگرم درس خوندن نکنید. با این رویه قطعا ثروت بهتر از علم است. . .

    بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مهر 1394 - 9:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    به راحتی میشه از دانشگاه آزاد دکترا گرفت ، پولت جوئون باشه

دانشجو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مهر 1394 - 2:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای بافقی نمیدونم مال کجایی از کجا حمایت میشی نمیدونم چی گیرت میاد این وسط یا شاید هم عقلی نداشته باشی که هر حرف نامربوط که هر نادانی بزبونش میاره رو میگی ,مثل نخود هر آش میمونی تو هرجا باشه یک نظر از شما است آدمی که همه جا نظر میده تو هرکاری واسه خودش متخصص است آدم این همه باهوش مگه میشه مگه داریم و نمیدونم شاید شیرین عقل باشید شاید.
بیایید از این به بعد به این به اصطلاح بافقی بگیم متخصص شیرین عقل.

You cannot copy content of this page