کارگران باید از امنیت شغلی برخوردار باشند

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
دوشنبه - 27 مهر 1394

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی :

کارگران باید از امنیت شغلی برخوردار باشند

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اظهار داشت: اعضای کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با نوروزی  قائم مقام صندوق بازنشستگی فولاد دیدار نمودند.

محمد رضا صباغیان در گفتگو با خبرنگار” بافق فردا” در رابطه با دیدار اعضای کارگروه با قائم مقام صندوق بازنشستگی فولاد چنین گفت: با هدف پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن و اجرایی شدن بندهای صورت جلسه مورخه 1393/6/19 این سفر انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه تاکید شد تا احداث کارخانه های فولاد و گندله سرعت بیشتری گرفته تا با این کار یکی از خواسته های دیرینه مردم بافق محقق شود. واگذاری 15 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن ازدیگر مواردی بود که مطرح گردید و درخواست حاضرین این بود تا این موضوع ازطریق یک راهکار قانونی حل و فصل گردد.

وی افزود: به عنوان نماینده کارگران سنگ آهن، تامین امنیت و ارتقاء شغلی از خواسته ها و مطالب دیگری بود که در دیدار با نوروزی مطرح و روی آن بحث و گفتگو شد. محمد رضا صباغیان گفت: قائم مقام صندوق بازنشستگی فولاد حمایت خود را در رابطه با احداث کارخانه های فولاد و گندله اعلام کرد . و همچنین پیرامون تبدیل وضعیت کارگران شرکت سنگ آهن گفت اگر مدیر عامل و” الستی” موافق باشند من نیز مخالفتی نخواهم داشت.  الستی عضو هیئت مدیره شرکت و مدیرعامل اعلام کردند ما با برنامه ریزی می توانیم یک سوم کارگران تبدیل وضعیت را تا پایان سال روز مزد دائم نمائیم  وی تاکید کرد: خواسته ها باید با جدیت پیگیری شود تا ان شاالله همه قول های داده شده عملی گردد.

وی همچنین اعلام کرد: نوروزی قول داد که در اولین فرصت به بافق سفر کند.

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت : از این سفر می توان  در راستای عملی شدن خواسته های مردم استفاده کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مهر 1394 - 8:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای صباغیان دست روی نقطه حساسی گذاشته است چیزی که کارگران و خانواده هایشان عطش آنرا دارند و میتواند بار انتخاباتی خوبی برای او داشته باشد از این مسئله که بگذریم آقای صباغیان دو عقبه دارد یکی خدماتش در دوره شهرداری و برخی مسئولیتها و دوم خشک مسلکی ( ظاهری یا واقعی که خودش و خدایش میداند ) است و ضمن اینکه آقای صباغیان باید برای مردم بافق روشن کند چرا به پیشنهاد استاندار سابق یزد جهت مدیریت در مرکز استان جواب مثبت داد در صورتی که در آن برهه زمانی بافقی ها به او نیاز داشتند و مردم باید با توجه به این آبشخور و عقبه ذهنی که از ایشان دارند نسبت به انتخاب خود حساسیت داشته باشند و آقای صباغیان باید بطور نامحسوس نظرسنجی میدانی نسبت به خود بعمل آورد و اگر احتمال انتخابش را ضعیف دید به نفع گزینه بافقی مقبولتر کنار برود و پافشاری بر ماندن نکند .

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مهر 1394 - 9:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقااین حرفها چی هرچند ماه یک بارمیاید وتکرای حرف میزنید ومیگید این قبول کردن اونا قبول کردن یکی نیست جلوبردن اموال مردم بافق راکه بدست مدیرعامل واعضای هیت مدیره سنگ اهن داره انجام میشه بگیرن بردیدوکاتراساسی انجام بدن همین مدیرعامل بومی زمان تعطیلی سنگ اهن گفت هییت مدیره موافقت نموده هیچ گونه پولی از بافق خارج نشه وفقط برتکمیل پروژهای بافق انجام بشه ولی بعد ازیک ماه مدیرعامل سنگ اهن تمام موجودی رابه حساب صندوق واریز کردن مسولین همه نظارگر بودن اره اقایان محترم کمی هم به فکر این جورمسایل باشدنه فقط سرمردم کلاه بذارید واز پیگیری مطالبات مردمی حرف بزنید این هم مطالبات مردمی هست

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مهر 1394 - 9:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام آقای صباغیان نکنه می خواهی نماینده مجلس بشی دونبال رای جمع کردنی 2) تو که می خواهی امنیت شغلی بچه ها سنگ آهن را از قرار داد معین به روز مزد دائم انجام دهی چرا به فکر 2000 نفر از بچه های بدبخت پیمانکار نیستی که یک فکری به حال اونا کنند که بعد از 7 سال هنوز شرکتی هستندکه حقوق قرارداد معین کم کمش سه میلیون است پیمانکار یک میلیون دویست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه ما چه فرقی داریم مگه خون اونا از ما رنگین تر است

    علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 11 آبان 1394 - 8:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    عزیزم هنوز تازه اومده ای بچه های قرارداد معین هستن که 25 سال سابقه دارن تا دیروز ما هم شرکتی بودیم .حالا قرارداد معین شدیم که البته قرار بود ماده شانزده بشیم (استخدامی آگلومراسیون) بماند کلی حق ما ضایع شد بماند

    با مدرک لیسانس و15 سال سابقه کار هنوز 3میلیون نگرفتم .چرا الکی میگین حقوق قرارداد معین کم کمش 3 میلیون

    صبر کنید آسیاب به نوبت .با این کار شما فقط بچه های قرارد معین حقشون ضایع میشه.
    مورد یک و دو هم دستشون توی یک کاسه هست ………….

    اینم نگفتم قبل از قرارد دامعین شدن یک میلیون میگرفتم سنگ آهن که استخدام شدیم (هفت خان رستم) حقوقمون 450هزار تومان شد

You cannot copy content of this page