شوراي سلامت بافق تشكيل جلسه داد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 آبان 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه شوراي سلامت شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق ، بخشدار مركزي و اعضاي اين شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل و پيرامون ارتقاي حوزه بهداشت و سلامت اين شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بافق در اين نشست با بيان اهميت موضوع بهداشت در سلامت جامعه بر ضرورت توجه ويژه به مسائل بهداشتي و پيگيري مشكلات اين بخش تاكيد نمود.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه گفت: شهرستان بافق با توجه به موقعيت خاص و حركت رو به توسعه در حوزه درمان با تكميل پروژه هاي بهداشتي و درماني كه در حال احداث مي باشد از جمله پلي كلينيك تامين اجتماعي ،بيمارستان 96 تختخوابي بافق مي تواند به عنوان قطب درماني در بين شهرستان هاي همجوار تبديل شود كه اين موضوع با سند توسعه استان يزد كه به عنوان قطب درماني كشور معرفي خواهد شد همخواني دارد.

در ايتداي اين نشست مسعود دانشي رييس شبكه بهداشت و درمان بافق به ارائه گزارش عملكرد اين اداره در شش ماهه نخست سالجاري در زمينه بهداشت و درمان پرداخت و گفت: خريد تجهيزات مربوط به اتاق عمل و بهسازي مراكز درماني ، تجهيز و بهسازي برخي از بخش هاي بيمارستان از جمله بخش زنان و زايمان و بخش آي سي يو ، بهسازي فضاي سبز بيمارستان ، پيگيري جهت احداث كلينيك تخصصي بيمارستان، تجهيز و تعمير آمبولانس هاي اورژانس 115 از جمله اقدامات اين اداره در شش ماه نخست امسال مي باشد.

در ادامه اعضاي شوراي سلامت با ارائه گزارش عملكرد از فعاليت خود در اين حوزه ، پيرامون ارتقا بخش بهداشت و سلامت شهرستان بحث و تبادل نظر كردند.

گفتني است در اين جلسه موضوعاتي از جمله پيگيري كد دوم اورژانس بافق ، بررسي مشكلات كشتارگاه دام شهرستان ،پيگيري جهت راه اندازي داروخانه در محدوده ميدان شهدا تا ميدان چهارده معصوم (ع) و تمام وقت شدن پايگاه امداد جاده اي دهستان سبزدشت مطرح و تصميم گيري شد.

IMG_9806 IMG_9807 IMG_9809


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page