کوهپیمایی در دره «بیشه در» با همراهی معلمان ارجمند

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 23 آبان 1394

wcso_1جمعه گذشته افتخاری نصیبم شد تا در خدمت جمعی از دبیران محترم دبیرستان شاهد امام رضا (ع)به کوه رفته وساعاتی در محضر این بزرگواران باشم.مقصدمان بیشه در ودره زیبای آن بوددره ای که پس از بارندگیهای چند روزگذشته پر آبتر وزیبا تراز قبل بود.

ساعت هشت ازبافق حرکت کرده وپس ازرسیدن به مقصد آماده کوهنوردی می شویم.

 

16dx_5

ازقشرفرهنگی همیشه می توان چیزهای زیادی آموخت.سادگی وقناعتشان زبانزد خاص وعام است.از مقصدشان تا صبحانه ولوازم کوهنوردیشان همه وهمه از این دوخصلت لبریز است.همین سادگی به دل مینشیند .بعضی از ادارات کلی لوازم کوهنوردی دارند وکوهی نمیروند کوه را بخاطر لوازمش دوست دارند نه بخاطرزیبائیش.همه نوع لوازم دردسترس دارند از انواع کوله وکارابین تا هشت فرود وطناب کوه…اما کوهی نمی بیند لوازم هم درانباری خاک می خورد.

 

5s86_4

پس از رسیدن به مقصد حرکت می کنیم .درجمع صمیمی وپرنشاط فرهنگیان بایدحواست به گفتارت وکردارت باشد فرهنگیان قشری خاص هستند همه حرفی نمی زنند ودیدگاهی متفاوت دارند.از هردری که صحبت کنی دیدگاهی به مراتب بالاتر ازدیگران دارند.تعدادی ازاین عزیزان درسالهای دور معلمم بودند.هنوز که هنوز است درمحضرشان احساس کوچکی می کنم .بی دلیل نیست که مولا علی(ع) بنده کسی می شوند که کلامی به ایشان آموخته است.کمی دقت درسخنان مولابما میفهماند کسی نمیتواند به مولا کلامی بیاموزد ایشان به ماگوشزدمیکنند که باید به معلم احترامی خاص بگذاریم وبه معلم متفاوت بنگریم .بشکند آن دستی که حرمت این عزیزان را می شکند.قشری که مزایای کمی میگیرند ومزیتهای بی شماری دارندهمه بزرگند وبزرگ منش.نام فرهنگی برازنده این عزیزان است وبس.

 

ujm8_3

ساعاتی کوهپیمایی می کنیم .بعضی از قسمتها باید از سخره هایی بالا برویم که کنارشان مقدار زیادی آب باران جمع شده است.پاگذاشتن درآبی خنک ,درصبحی پاییزی واقعا دلپذیر است.خنکی آب رادراعماق وجودت میتوانیحس کنی.بعض از قسمتها ,دره آنقدرباریک می شود که ناخودآگاه بیاد کوچه های آشتی کنان می افتی.دوستان اگر وقت کم دارید ووسیله مناسبی هم ندارید باز هم می توانید به این مکان زیبا بروید واز زیباییهایش لذت ببرید.پس از بالارفتن ازکوه جای شما خالی چای هیزمی وصبحانه در مکانی طبیعی با هوایی دلپذیر واقعا میچسبد.پس از صبحانه به همراه اساتید محترم باز می گردیم وخاطرات یک روز خوش پایان مییابد.

 

wmvs_2

ودرپایان بر خود لازم میدانم از معاونت محترم آموزش وپرورش جناب آقای شریعتی همچنین معلمان عزیزی که همراهیمان کردند بخصوص جناب آقای جواد فتوحی مدیریت محترم دبیرستان امام رضا(ع) که چنین برنامه ای را تدارک دیده بودند تشکر نمایم.امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشید.

محمد رضا رضایی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 آبان 1394 - 1:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش اینقدر فرهنگیان و معلمین عزیز رو اینقدر مظلوم نشون نمی دادید.. شما با این نوشتتنون همه رو تحقیر کردید… آقای رضایی عزیز معلم اگر شب نون خشک بخوره ،هر کسی که به جایی رسیده در کلاس درس این بزرگواران درس خوندند…. لطفا بزرگواران را بدبخت و بینوا وبی چیزی نشان ندهید… لطفا

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 آبان 1394 - 10:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش همیشه سادگی و قناعت را در کل قشر فرهنگی میدیدی نه حرص و آز و رقابت کورکورانه. جلسه روز شنبه سالن باهنر صحنه ای رقت بار بود برای فرهنگ ما/ معلمان سراسیمه ای که نظم جلسه را به هم ریخته بودند تا فرم نام نویسی برای امتیاز را برای خود و دوستان نیامده بگیرند و بروند یک معلم در حضور والدین و دانش آموزانی که ناظر بودند چگونه تداعی میشد؟آیا جایگاهی می ماند؟ لااقل بی بهانه فرم بدهید جلسه را به هم نریزند و آمدن و رفتن بی حاصل چه حاصل؟به کجا چنین شتابان ؟ لقمه حلال این است؟پس حرمت معلم واقعی را چنین بی فرهنگی هایی می شکند نه کس دیگر…..

من این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 آبان 1394 - 5:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

زنده باد آقای کریمیان معلم شیمی

You cannot copy content of this page