کم فروشی یا روش جدید … برداری همراه اول ! / ۵۵+۵ همراه اول

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 مرداد 1391

 

در ایام رمضان تبلیغ طرح بزرگ همراه اول هر لحظه در سطح شهر و رسانه ملی مشاهده میکنید .

ابتدا این طرح به این صورت میباشد که با فعال کردن آن شما از هر ۶۰ دقیقه تماس فقط ۵ دقیقه آن را پرداخت میکنید در ظاهر که طرح عالی و منحصر به فردی به نظر میرسد اما زمانی شما احساس جفا از سوی همراه اول میکنید که این طرح را فعال و انتظار استفاده از آن را داشته باشید .

متاسفانه بعد از فعال سازی در زمان های متفاوت ( زیر ۵ دقیقه ) همراه اول اقدام به قطع مکالمه میکند تا به سقف مد نظر نرسد ! جالب اینجاست که باید این سرویس به ظاهر رایگان و منحصر بفرد نیاز به فعالسازی دارد در صورتی که هزینه ای ندارد که فعالسازی را توجیه کند. اگر این یک خدمت و سرویس رایگان و ویژه است لزومی ندارد که توسط مشترک فعال شود و می تواند خود اپراتور برای کلیه مشترکین ارائه کند.

اما سوال اینجاست که عزیزان همراه اول که تمایل به استفاده مردم از این طرح را ندارند پس چرا این همه تبلیغات صورت گرفته تا مردم با پرداخت هزینه انتظار استفاده آن را داشت باشند اما هیچ خبری از خدمات در شان یک همراه اول را نمی توان مشاهده کرد !

نکته جالب دیگر این روزها تبلیغات تلویزیونی می باشد. در پیامی نشان می دهد که خانم سالمندی تنها و خسته نشسته است، سپس نوه اش پیامک ارسال میکند و او از تنهایی بیرون می آید و خوشحال و خندان می شود. سپس در ادامه می گوید” هیچکس تنها نیست . . . همراه اول”. در پیام بعدی تولد شخصی است که پیامک های بسیاری جهت تبریک تولدش دریافت میکند اما هیچکس در کنار او نیست و تنهاست. سپس گوینده می گوید” پیامک‌ها جای خالی شما را پر نمی‌کنند .. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی” . قضاوت با شما . . .

امیدواریم روابط عمومی همراه اول اقدام به پاسخگویی مناسب در این باره کند و در صورتی که مشکلی فنی در این باره وجود دارد هر چه سریعتر برطرف شود تا بیش از اینها بر سر مردم کلاه نرود

مصطفی محمودی کهن


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page