روناک یونسی در نمایی از یک فیلم تاریخی +عکس

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 مرداد 1391

عقاب صحرا
فیلم «عقاب صحرا» از فضایی تاریخی و قصه جذابی برخوردار است و پیش بینی می‌شود با استقبال مخاطبان و علاقمندان سینما قرار گیرد…..
تدوین فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط محمد‌رضا موئینی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «عباس اکبری» تهیه‌کننده این فیلم سینمایی با اعلام این خبر افزود: فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت که در نیمه دوم سال گذشته در شهرستان بافق استان یزد فیلمبرداری آن به پایان رسید، درحال حاضر مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و تدوین آن به تازگی توسط محمدرضا موئینی به پایان رسید.
روناک یونسی در نمایی از فیلم سینمایی عقاب صحرا
وی ادامه داد: این فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است اولین نمایش آن در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد بود.
اکبری با اشاره به اینکه محمدرضا موئینی همزمان با فیلمبرداری مونتاژ فیلم را آغاز کرده بود خاطرنشان کرد: مونتاژ فیلم یکی دو روز گذشته به پایان رسیده است.
عقاب صحرا
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عقاب صحرا» عنوان کرد: فیلم «عقاب صحرا» داستانی تاریخی دارد که در سال‌های ششم تا هشتم هجری و از صلح حدیبیه تا فتح مکه رخ می‌دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند.
وی اضافه کرد: سید جلال الدین دری و ساسان فتاح بازنویس این فیلم بوده‌اند و بازیگرانی چون: کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علی کمالی‌نژاد، شهرزاد کمال‌زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروی، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان‌نسب در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
عقاب صحرا
اکبری با اشاره به اینکه مراحل فنی فیلم تا سه ماه دیگر به پایان می رسد و اولین نمایش آن در سی یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد بود گفت: فیلم «عقاب صحرا» از فضایی تاریخی و قصه جذابی برخوردار است و  پیش بینی می‌شود با استقبال مخاطبان و علاقمندان سینما قرار گیرد.

ارسال کننده:
مصطفی محمودی کهن


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page