رونمایی از نسخه جدید پایگاه اینترنتی روستای قطرم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 19 آذر 1394
رونمایی از نسخه جدید پایگاه اینترنتی روستای قطرم

پس از ماه ها تلاش بی وقفه و بررسی نیازها و خواسته های کاربران عزیز، پایگاه اینترنتی روستای قطرم با قالب جدید رونمایی شد.

بدیهی است بالا رفتن انتظارات مخاطبان ما را بر این داشت که با بهره گیری از همه توان و دانش خود نیازهای هم روستائیان و کاربران عزیز را برآورده نموده و با ایجاد بخش ها و حوزه های مختلف، سایتی فراگیر تر را ایجاد نماییم.

بی شک بدون تعامل، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادات مخاطبان محترم پایگاه اینترنتی قطرم نمی توان به پایگاهی قوی و سودمند رسید، لذا از همه کاربران وفادار خواهشمندیم همچنان با راهنمایی های خود ما را در رشد این پایگاه اطلاع رسانی یاری نمایند.
لازم است از کلیه مخاطبینی که در طی سال ها با ارائه نظرات، انتقادات سازنده و پیشنهادات موثر خود و همچنین ارسال مطالب، خبر، عکس، فیلم و… ما را در بروز رسانی (پایگاه اینترنتی روستای قطرم qotrom.ir) یاری نمودند تقدیر و تشکر نماییم.

لازم به ذکر است عزیزانی که مایل به همکاری در بروزرسانی پایگاه اینترنتی روستای قطرم هستند، مشخصات خود را به qotrom.com@gmail.com یا از طریق “تماس با ما” ارسال نمایند.

با تشکر ویژه از: تیم طراحی یزد وب، گروه team98 و همچنین جناب آقای علی یوسفی که در این مدت بی دریغ ما را یاری و پشتیبانی کرده اند.

توجه: نسخه جدید پایگاه اینترنتی روستای قطرم (qotrom.com) | از تاریخ ۹۴/۰۹/۱۱ مصادف با اربعین حسینی، به طور رسمی آغاز به کار کرده و بروزرسانی میشود، و سایت qotrom.ir تا اطلاع ثانویه در وضعیت فعلی باقی خواهد ماند…

با تشکر

محمد خالقی – مدیر فنی پایگاه اینترنتی روستای قطرم

محمد ایزدیان – مدیر محتوایی پایگاه اینترنتی روستای قطرم

(( www.qotrom.com ))


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page