در سایه همدلی وهمراهی تصمیم گیری انجام شود تا خانواده های کارگران بازداشتی از نگرانی و دلهره بیرون آیند

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 24 آذر 1394

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی:

تامین مالی فولاد شرکت سنگ آهن 9 دیگر به طول می انجامد

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: در صورتی که خط اعتباری بانک همراهی کند 9 ماه دیگر کار اصلی و ساخت فولاد شرکت آغاز می شود.

محمد رضا صباغیان در هفتمین جلسه ارائه گزارش کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حضور مردم و مسئولین در جلسه پرسش و پاسخ مطالبات مردمی اظهار داشت: احساس می شود همه به اجماع رسیده و در راه رسیدن به هدف مشترک تلاش و کوشش دارند.

وی افزود: در رابطه با گزارش 28/5 درصد صحبتی نمی شود. صندوق خصوصی سازی اعلام کرده هنوز موفق به انجام 28/5 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن نشده و همچنان در اختیار دولت قرار دارد. البته این امر با پیگیری استاندار و دیگر مسئولین شهر محقق شد.

صباغیان اشاره ای به تعیین تکلیف 15 درصد ازسهام شرکت سنگ آهن داشت و تصریح کرد: حکم15 درصد به وزیر دادگستری داده شد تا وی در این رابطه تعیین تکلیف نماید. و درصدی ازآن به بافق تعلق گیرد که هنوز این امر محقق نشده است.

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد: متاسفانه وضعیت مالیسنگ آهن خوب نیست و در این شرایط باید امید داشت تا طرح های صنایع جوار معدنی به سرانجام برسد. زمان جیکی جیک مستان فکر زمستان نبود. شرکت در زمانیکه از وضعیت مالی خوبی برخوردار بود به فکر احداث و راه اندازی چنین طرح هایی نبوده است و در حال حاضر با سختی و مشقت باید به دنبال اجرای آن باشد.

وی ادامه داد: 9 ماه دیگر طول می کشد تا خط اعتباری بانک همراهی کرده و تامین و مالی و کار اساسی فولاد شرکت آغاز شود. اما همت و پیگیری در رابطه با انعقاد قرارداد فولاد قابل تقدیر و تحسین است اگر همین پیگیری ها انجام نشده بود هنوز کار بر روی زمین باقی می ماند. محمدرضا صباغیان تصریح کرد: تجهیز کارگاه گندله انجام شده و در صورتی که تا پایان سال کار شروع نشود مشخص می شود تمام این کارها بازی بیش نیست.

وی همچنین خواستار روز مزد دائم کارگران شرکت شد و یاد آور شد: در دو ماه گذشته کارهای صورت گرفت و الستی پیرامون این موضوع نیز قول مساعد داد. و اکنون باید به جد پیگیر در این رابطه انجام شود تا کار عملی گردد.

نماینده کارگران شرکت سنگ آهن گفت: خانواده های کارگران بازداشتی طی گفتگویی تلفنی با من خواستار بسته شدن پرونده آنان شدند.

محمد رضا صباغیان خطاب به فرماندار بیان کرد: هدف خیرخواهی بوده است. خواهشمندیم با دید مثبت به این قضیه نگاه شود. و در سایه همدلی وهمراهی که همگان به آن توصیه دارند تصمیم گیری انجام شود تا خانواده های کارگران بازداشتی شرکت نیز از نگرانی و دلهره بیرون آیند. قطعا اگر این اعتراضات نبود صورتجلسه 9/6 نیزتنظیم نمی شد. کمک شود تا کارها در سایه آرامش و همراهی پیش برود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 7:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بر نماینده کارگران صادق و درستکار. موفق و موید باشید.

حسنعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 9:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان میشه یک نتیجه اعتراضات مردم وصورتجلسه 6/9رابگیدماهم بدونیم

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خدمت آقای صباغیان عزیز.امیدوارم پیگیریهای جنابعالی ایده شخصی نداشته باشدو تنها به دنبال جمع آوری راییییییییییییییییییییییییییییی نباشید

You cannot copy content of this page