واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور در سال گذشته مقام اول استان را کسب کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 آذر 1394
رییس دانشگاه پیام نور بافق:
واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور در سال گذشته مقام اول استان را کسب کرد
رییس دانشگاه پیام نور بافق گفت: یکی از فعال ترین واحد دانشگاه پیام نور بافق واحد فرهنگی است. و خوشبختانه در سال گذشته مقام اول را در استان کسب کرده است.
حیدر حسینی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در رابطه با پویایی دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: با توجه به غیر حضوری بودن دانشگاه فلسفه دانشگاه بدین گونه بوده است که افرادی که درگیر کار هستند از مزایای تحصیل بهره مند باشند . بر این اساس دانشجویان که اکثرا شاغل می باشند در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند. و عصرها یا اواخر هفته در دانشگاه حضور دارند.
وی ادامه داد:در مجموعه وضعیت قابل قبول است و دانشجویان در زمینه های مختلف فعالیت دارند .دانشگاه پیام نور در رشته های کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد به فعالیت خود ادامه می دهد. امیدواریم بتوانیم در مقاطع مختلف رشته های کارشناسی ارشد را وارد دانشگاه نماییم .
رییس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در مهرماه سال 95 رشته های جدید کارشناسی که متناسب با شهرستان نیز باشد به مجموعه اضافه می شود.
حسینی در پاسخ به این سوال که میزان فعالیت پژوهشی دانشجویان جقدر است عنوان کرد:با توجه به غیر حضوری بودن دانشگاه استقبالی که در دانشگاههای دولتی می شود صورت نمی گیرد. اما دانشجویانی اختراعات بسیاری را ثبت کرده اند. در برخی رشته ها دانشجویان واقعا فعال هستند. و تعامل خوبی با اساتید دارند .
وی یادآور شد: به برنامه های فوق برنامه اهمیت خاص داده می شود..هر ساله براساس یک تقویم فرهنگی ورزشی فعالیت های مختلفی در مناسبت ها انجام می شود.دانشجویان دختر خواهران فعالیت بیشتر دارند و خوشبختانه در سال گذشته واحد فرهنگی دانشگاه مقام اول استان را کسب کرد.
رییس دانشگاه پیام نور بافق در پاسخ به این سوال که گرایش دانشجویان به سمت و سوی کدام رشته ها بیشتر است اظهار داشت.: با توجه به ساختاری که دانشگاه پیام نور دارداعتقاد داریم دانشجویان به سمت روانشناسی حقوق و تربیتی گرایش بیشتری دارند. رشته های حقوق،روانشناسی، مدیریت و حسابداری همیشه نو است و بازار کار آن در شهرستان نیز وجود دارد.
حیدر حسینی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه نیز فعال است. و تعامل بسیار خوبی با امور فرهنگی و بسیج دانشجویی استان دارد. بانوان با توجه به حجم بیشتر در این واحد فعال تر می باشند.
وی ادامه داد: جمعیت دانشجویی کشور رو به کاهش است و دانشگاه های متعددی در سطح کشور فعالیت دارند. اما با توجه به آمار مقطع اول دبیرستان در سال های آینده جمعیت افزایش یابد.
رییس دانشگاه پیام نور بافق اشاره ای به سطح سواد دانشجویان کشور داشت و گفت: در حال حاضر باتوجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته که در زمینه تکنولوژی به وجود آمده سطح سواد دانشجویان اکثرا روی جنبه های علمی بیشتر است.
حکیمی روابط عمومی دانشگاه پیام نور بافق,

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page