بافق فردا سایتی مردمی و جامعه پسند است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 1 دی 1394

مهرگان :
بافق فردا سایتی مردمی و جامعه پسند است
مهرگان در رابطه با عملکرد سایت بافق فردا گفت: بافق فردا سایتی مردمی و جامعه پسند است. و تلاش می کند درزمینه های مختلف خبرها و گزارشات را پوشش دهد.
عالیه نقیب الذاکرین نویسنده و محقق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما عنوان کرد: بافق فردا سایتی مردمی و جامعه پسند است و در زمینه های مختلف فعالیت می کند.
وی افزود: این سایت تلاش دارد مسائل و مشکلات شهر را پررنگ نشان دهد و مسئولان را متوجه کمی و کاستی ها نماید. منتقد خوبی است ولی انتقادهایش همه مسائل را در بر نمی گیرد به برخی خبر ها دیر می پردازد.
مهرگان ادامه داد:بافق فردا تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا رسالتش را درست انجام دهد هدفش بهبود فرهنگ شهر و یاری رساندن به مردم است و آنجا که نتوانسته موفق شود سدی پولادین جلوی رو داشته است.
نویسنده کتاب یوزآسیایی تصریح کرد: این سایت تا آنجا که امکان داشته باشد سعی می کند بی طرفی خود را حفظ نماید. این رسانه مردمی با پشتوانه مردم و نیروی جوانش توانسته چهارسال بی وقفه تلاش کند.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه نقاط ضعفی در این سایت وجود دارد گفت: تقریبا هر روز به سایت سر می زنم و اخبار را دنبال می کنم.نقطه ضعف قابل بیانی در این میان نمی بینم.
این فرهیخته بافقی در ادامه خاطر نشان کرد:آرزوی سلامتی و پیروزی برای بافق فرداییها دارم فقط یک نکته مهم به نگارش به کار بردن واژه های درست بیشتر توجه شود.]
برخی شعرهای ارسالی شعر نیست همین طور برخی قصه ها که به نام داستان در این سایت دوست داشتنی منتشر می شود داستان نیست قواعد و قوانین داستان درست رعایت نمی شود بیشتر روایت است و خاطره و انشاء ببخشید اینگونه گفتم چون رشته اصلی نویسندگی من داستان است وقتی مطلبی به نام داستان می بینم که داستان نیست آزرده می شود باز هم پوزش می خواهم
عالیه نقیب الذاکرین ضمن ابراز امیدواری برای فعالیت بیشتر این سایت بیان کرد: امیدوارم مدیرمسئول محترم فعالیت بیشتری داشته باشند خبرها خوب است ولی می تواند بهتر نیز باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page