بروز بودن سایت “بافق فردا” یکی از نقاط قوت آن است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 دی 1394

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق

بروز بودن سایت “بافق فردا” یکی از نقاط قوت آن است

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: بروز بودن “بافق فردا” یکی از نقاط قوت و مزیت های آن است.

جواد عسکری به مناسبت چهارمین سالروز تولد “بافق فردا” در گفتگویی با خبرنگار ما عنوان کرد: “بافق فردا” تاکنون فعالیت خوبی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی مردم انجام داده است.

وی افزود: این سایت با آگاه ساختن مردم از روند پیشرفت و توسعه شهرستان باعث ایجاد وحدت در بین مردم شده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق بیان کرد:به عنوان مسئول مجموعه شرکت سنگ آهن.از عملکرد این سایت رضایت داریم.

عسکری ادامه داد:خرسندم که امروز خبرنگاران با چشمی بینا و بصیرت مسائل شهر را رصد می کنند. انتقاد سازنده خواهد بود. و از هیچ یک از سایت ها یا نشریات شهرستان گلایه یا کدروتی به دل ندارم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران یادآور شد: منعکس کردن خبر صحیح یکی از وظایف خبرنگار است.  ” بافق فردا”  در طی این چهار سال توانسته رسالت خود را به نحو احسنت انجام دهد. اما در رابطه با انعکاس اخبار شرکت می تواند بهتر از این عمل نماید.

وی خاطر نشان کرد:یکی از . نقاط قوت این سایت بروز بودن مطالب و اخبار آن است.  خوب است در منعکس کردن برخی گزارشات، اخبار و تحلیل ها دفت نظر بیشتری نماید. تا از ایجاد تفرقه و کدورت در میان مردم جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی-بافق گفت: هروز یا هر شب از سایت بازدید کرده و اخبار وگزارشات را مطالعه می کنم. .تلاش کنید تا خبرهای دیگر نقاط استان و کشور را نیز پوشش دهید. ضروری است ستونی به عنوان نکات آموزشی یا مشاوره برای مطالب مختلف در نظر گرفته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page