فرهنگ سازي در جذب خيرين آموزشي و مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ 162 نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي ، رئيس و معاونين آموزش و پرورش و ساير اعضا در مجتمع رفاهي خانه معلم بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن تبريك ميلاد با سعادت پيامبر اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت با اشاره به وجود منابع نیروی انسانی و وجود دانش آموزان با استعداد و متفکر در بافق گفت : آموزش و پرورش با وجود چنین منابعی می تواند مسیر رشد و شکوفای خود و شهرستان را هموار سازد به شرطی که مدیریت صحیح منابع به طور دقیق انجام شود و این برنامه باید از اولویت های کاری در اين سازمان باشد .

سيد مهدي طلايي مقدم با تاکید بر اینکه مردم باید به امر تعلیم و تربیت توجه ویژه ای داشته باشند تصریح کرد : فرهنگ سازي در جذب خيرين آموزشي و مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش موجب می شود تا آنان نسبت به این امر مهم حساس شوند و در حفظ و رشد آن اهتمام ورزند.

وي آينده نگري و تثبيت مديريت در امور اجرايي را منزله پيشرفت و توسعه خواند و تصريح كرد : چشم انداز آموزشي در سند توسعه شهرستان به تحول در نظام آموزش و تامين نيروي انساني كارآمد و متفكر اشاره شده پس بايد با هدف و برنامه ريزي رو به جلو حركت كنيم.

در این جلسه رئيس و معاونين آموزش و پرورش بافق گزارشی از وضعیت آمار دانش آموزان برگزيده جشنواره هاي فرهنگي ، هنري و ورزشي ، برگزاري المپياد درون مدرسه اي و اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقاء سيستم گرمايشي مدارس ارائه شد.

گفتني است در اين جلسه در خصوص پيگيري احداث ساختمان كانون فرهنگي و تربيتي و پژوهسراي دانش آموزي ، بررسي راهكارهاي مناسب در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در آموزش و پرورش ، جلوگيري از بي سوادي در شهرستان و جذب اعتبارات خيري و سازماني جهت رفع مشكلات مدارس تيادل نظر و تصميم گيري شد.

IMG_2035 IMG_2038 IMG_2039


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page