سایت” بافق فردا” یک سایت زنده و فعال است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 دی 1394

مشاور عالی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان کشور:
سایت” بافق فردا” یک سایت زنده و فعال است
مشاور عالی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: سایت “بافق فردا” سایتی مردمی، زنده و فعال است.
هیوا یوسفی در حاشیه جشن تولد “بافق فردا”در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا” در رابطه با سرزمین نخل، آهن و آفتاب بیان کرد: خرسندم ازاین که موقعیتی این چنین برایم پیش آمد. تاکنون به استان یزد سفر نکرده بودم. این مراسم باعث شد تا برای ایام دیگر برنامه ریزی کرده و همراه اقوام و خانواده به بافق سزرمین “طلای سیاه” سفر کنم.
وی افزود: خونگرمی مردم بافق و صمیمیت آنان برایم جذاب بود. در گفتگویی تلفنی با خانواده از این همه لطف و عشق مردم به یکدیگر و پتانسیل های موجود در شهرستان صحبت کردم. صمیمت و لطفی که در دیگر شهرستان های کشور کمی رنگ باخته است اما در این دل کویر همچنان این الفت موج می زند.
یوسفی ادامه داد بکر بودن فضای شهر، وجود آثار تاریخی، سنت دیرینه و فرهنگ غنی این مردم به جذابیت های بافق افزوده است.
مشاور عالی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان کشور در بخشی دیگر ازسخنان خود در پاسخ به این سوال که سایت “بافق فردا” را چگونه ارزیابی می کنید بیان کرد: زنده بودن ، پویا بودن و فعالیت یک سایت اهمیت خاصی دارد. قبل از آن که به بافق بیایم بازدیدی از سایت انجام دادم. آنچه در ذهن من تداعی می شود سایت زنده است. تولید خبر و سوژه می کند.
وی تصریح کرد: از جامعه و مخاطب کامنت می گیرد. باید طراحی نو و جدیدی در نظر گرفته شود. سایت “بافق فردا” نیازبه طراحی جدید دارد تا مطالب و گزارشات خوب خود را در آن درج نماید.
هیوا یوسفی گفت: ورود یک بخش خصوصی به کار رسانه ای کاری بس دشوار و رسالتی سنگین است. تعدادی که هدفشان عشق به شهر است دور هم جمع شده و برای توسعه و رفع مشکلات زادگاهشان قلم می زنند. “بافق فردا”در عین حال که باید بتواند مشکلات اقتصادی خود را مرتفع کند. باید آگاه و هوشیار باشد تا در دام تهدید نیفتد. هنر این را داشته باشد تا روابط را با دستگاه ها و ادارات تنظیم کند و با این وجود تبدیل به سایت دولتی هم نشود.
وی متذکر شد: بخش خصوصی درایران نهالی نوپا است. ” بافق فردا” نسبت به آن چه رصد کردم توانسته تا به امروز ماندگار بماند. مواظبت کند در عین حال که اعتماد مدیران سلب نشود نقد و دیدگاه مطرح گردد. اما بدن غرض ورزی و عناد.
مشاور عالی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اشاره ای به ظرفیت و فضای بکر و دست نخورده شهرکرد و افزود: شهرستان بافق نسبت به شهرهای دیگر ایران از وجود چند ظرفیت در کنار هم برخوردار است. در حالی که اغلب شهرهای ایران فقط از یکی از این نعمات خدادای بهره مند هستند. بحث کشاورزی یا معدن دارند. بافق همزمان در سه زمینه امکان توسعه دارد. کشاورزی، دامداری، پسته، خرما، ذخایر مهم معدن ارزش های این شهر است . و مهمتر از همه بحث صنعت”توریسم” و گردشگری است. کویربافق پتانسیل فوق العاده ای دارد. امروز در دنیا صنعت هزاره جدید “توریسم” حرف اول را میزند. خیلی از کشورها از نعمات خدادادی گاز و نفت برخوردار نیستند اما توانسته اند روی این مقوله کار کنند. نمونه بارزآن کشور ترکیه است.
وی عنوان کرد: صنعت “توریسم” و گردشگری صنعتی نو و پیچیده است. وجودآثار باستانی به تنهایی کفایت نمی کند. از نظر سخت افزاری و نرم افزاری باید مورد توجه قرار گیرد. سخت افزار زیر ساخت راه و نرم افزار آموزش مردم در برخورد با “توریسم” یا گردشگر است. مردم بافق باور کنند”توریست” یک فرصت است. برای توسعه شهر یاد بگیریم چگونه به یک گردشگر لبخند بزنیم. کویر می تواند جایی دیگر هم باشد اما آن چه در ذهن می ماند خاطره خوش و همان لبخند است.
گاهی اوقات باید چارچوب زندگی خود را بازتر کرده؛ و به کسانی که برای دیدن ازشهرمان می آیند احترام بگذاریم.
هیوا یوسفی گفت: گردشگر ازنقاط جهان با فرهنگ،آداب و رسوم دیگری می آید این را پذیرا باشیم. اجازه دهیم لحظات خوب و خاطره خوش در ذهن او نقش ببندد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page