بلوغ سیاسی و عشق مردم به نظام و انقلاب حماسه ای دیگر درانتخابات رقم خواهد زد

دسته: اخبار ویژه , انتخابات , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 دی 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آیین بزرگداشت میلاد حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان زنجان ، استاندار یزد ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار ، امام جمعه موقت یزد ، امام جمعه و فرمانداربافق ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایی و شهید پرور بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

استاندار یزد در این آیین با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : اعتماد مردم و حق الناس حد نهایی است و مسولان باید این مهم را درنظر بگیرند و در عین امانت داری از آراءمردم پاسداری کنند.

سید محمد میرمحمدی با اشاره به روند برگزاری و ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و اتمام زمان ثبت نام گفت : انشاالله انتخاباتی سالم با شورانقلابی و تفکر بلند ملت همیشه در صحنه بخصوص مردم استان دارالعباده برگزار شود.

وی ضمن بیان شرایط پس از برجام و همبستگی و همدلی بین ملت و دولت یادآور شد: بلوغ سیاسی و عشق مردم به نظام و انقلاب حماسه ای دیگر درانتخابات هفتم اسفند رقم خواهد زد.

میرمحمدی با تاکید بر قدرت ایران در مذاکرات ارزشمند هسته ای خاطر نشان کرد : انشاءالله با برگزاری انتخاباتی پرشور ، سالم و حماسی بار دیگر علاوه بر درج برگ زرینی بر افتخارات نظام و انقلاب شاهد نشان دادن توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشیم.

استاندار یزد خطاب به مسئولان و عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت : همه در تلاش هستند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم پس اعتماد مردم و حق الناس حد نهایی است و مسولان باید این مهم را درنظر بگیرند و در عین امانت داری از آراءمردم پاسداری کنند.

گلباران و عطر افشانی ضریح مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) و قبور شهدا ی شهرستان پایان بخش این آیین بود.

IMG_2822 IMG_2773 IMG_2741 IMG_2740 IMG_2721 IMG_2717 IMG_2680 IMG_2645


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page