باید دید آخر سال کسانی که داد ولایت مداریشان گوش فلک را کر می کرد ، چه می کنند.

دسته: اخبار ویژه , انتخابات , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 دی 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آیین بزرگداشت میلاد حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان زنجان ، استاندار یزد ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار ، امام جمعه موقت یزد ، امام جمعه و فرمانداربافق ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایی و شهید پرور بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در این آیین با اشاره به خلقت انسان و امتیازات خداوند متعال برای آدم در آفرینش گفت : طبق آیات قرآن کریم و روایات دینی ، انسان وسیع ترین جایگاه ارزشی را در جهان آفرینش نصیب خود کرده است و به عنوان جانشین خداوند در زمین معرفی شده است.

حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی با تاکید بر ماموریت انبیا الهی مبنی برهدایت و تربیت انسان خاطر نشان کرد : حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین پیامبر درعین بندگی خداوند و برقراری رابطه حسنه با مردم و دوستان رسالت داشت مردم را به دین اسلام هدایت و از انحرافات برحذر دارد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی و تاکید بر ثبت حماسه ای دیگر در انتخابات گفت : هدف از نامگذاری رهبر معظم انقلاب وحدت و یکپارچگی بین دولت و ملت است و باید در این انتخابات اقتدار ملی و همبستگی را نشان دهیم ، پای صندوق رای محل امتحان و عمل است ، حال باید دید آخر سال کسانی که داد ولایت مداریشان گوش فلک را کر می کرد چه می کنند!

آیت اله خاتمی در ادامه سخنان خود به روند مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده ایران اشاره کرد و تصریح نمود: همه مراجع قم بلا استثنا از دکتر ظریف تشکر کردند و مقام معظم رهبری به شخصه فرمودند من در طول مذاکرات آقای ظریف را به اسم دعا می کردم.

امام جمعه زنجان با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: این آمار نشان دهنده روح مشارکت و احساس مسئولیت نسبت به مردم را نشان می دهد.

وی ضمن تاکید بر حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای در اسفند ماه ، یاد آور شد : پای صندوق های رای شما مردم هستید که خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس را تعیین و انتخاب می کنید و این همان مردم سالاری است.

گفتنی است پس از سخنان امام جمعه زنجان مردم ولایی وهمیشه در صحنه شهرستان بافق به همراه مسئولان با نوای “یا رسول الله” ضریح مطهر حضرت امامزاده عبدالله(ع) و گلزار قبور مطهر شهدای انقلاب را گلباران و عطر افشانی کردند.

IMG_2693 IMG_2706 IMG_2711 IMG_2721 IMG_2776 IMG_2784 IMG_2824


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page