ساختمان جديد بانك انصار بافق افتتاح شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 7 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با هفته وحدت و ولادت با سعادت پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مراسمي با حضور مدير شعب بانك انصار استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعي از مسئولان محلي و كارمندان شعب بانكهاي انصار سراسر استان يزد ساختمان جديد بانك انصار شعبه بافق افتتاح و به بهره برداري رسيد.

امام جمعه بافق در اين مراسم با تبريك ولادت پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارداشت: در زمان قبل از بعثت پيامبر اكرم (ص)انسان و انسانيت ، از جايگاه والايي برخوردار نبود كه رسالت و هدف اصلي بعثت پيامبر اكرم (ص) ارتقاي كرامت انساني در جوامع بود.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني در ادامه به نقش و جايگاه اقتصاد در فرهنگ ديني اسلام اشاره كرد و گفت: اقتصاد در اسلام اصل نيست اما يك نظام حكومتي براي حكومت كردن در جامعه نيازمند پشتوانه اقتصادي و پولي مي باشد.

در ابتداي اين مراسم مدير شعب بانك هاي انصار استان يزد به بيان خدمات و عملكرد بانك انصار پرداخت و گفت: بانك انصار با بيش از 600 شعبه در سراسر كشور و 16 شعبه در استان يزد به ارائه خدمات به مشتريان مي پردازد.

“همايوني” در پايان از كليه مسئولان شهرستان كه در ساخت و راه اندازي ساختمان جديد اين بانك همكاري نموده بودند تشكر و قدرداني كرد.

گفتني است در پايان اين مراسم جايزه يك نفر از مشترياني كه در قرعه كشي بانك انصار برنده شده بود به وي اعطا شد.

 

IMG_2890 IMG_2889 IMG_2891 IMG_2899 IMG_2896 IMG_2902


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page