عملکرد جامعه معلولین بافق (پاییز 94)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 9 دی 1394

عملکرد جامعه معلولین بافق (پاییز 94)

 

بخش فرهنگی آموزشی

1-به مناسبت 8 آذر(روز جهانی ناشنوایان) صورت گرفت:نصب پارچه و بنر در سطح شهر- هماهنگی با هفته نامه افق کویر جهت مصاحبه با زوج ناشنوا- درج متنی در جهت آگاهی بخشی به مردم در مورد این روز در سایتهای خبری شهرستان- برگزاری مسابقه اینترنتی به مناسبت این روز در سایت جامعه معلولین بافق.

2-به مناسبت 23مهرماه (روز جهانی نابینایان) صورت گرفت: نصب پارچه و بنر در سطح شهر- هماهنگی با هفته نامه افق کویر جهت مصاحبه با یک نابینای موفق- درج متنی به جهت آگاهی بخشی به مردم درباره این روز در سایتهای خبری شهرستان- ارسال نامه درخواستی به فرمانداری جهت تشویق نابینایان شاغل در ارگانها و شرکتها به مناسبت این روز- برگزاری مسابقه اینترنتی به مناسبت این روز در سایت جامعه معلولین بافق.

3-به مناسبت 12آذر (روز جهانی معلولین) صورت گرفت: هماهنگی با هفته نامه افق کویر جهت  مصاحبه با اولین زوج کوچولوی بافقی- برگزاری اردوی داخلی برای حرفه آموزان مرکز پسرانه توانا و حرفه آموزان مرکز دخترانه نرگس در محل پارک آبشار بافق- نصب پارچه و بنر در سطح شهر.

4-شروع به کار چاپ ویژه نامه جامعه معلولین بافق در هفته نامه افق کویر.اضافه می شود درنظر داریم ویژه نامه حداقل ماهی یکبار در این هفته نامه به چاپ برسد و تمامی اخبار حوزه معلولین جهت اطلاع عموم مردم در آن درج خواهد شد.

5-برگزاری کلاسهای آموزش قلاب بافی و تابلو فرش ویژه بانوان معلول.

ادامه در سایت جامعه معلولین بافق به آدرس   www.jmbafgh.ir  مشاهده فرمایید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page