دو دیوار مهربانی در بافق به یک مکان انتقال داده شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 دی 1394

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق :

دو دیوار مهربانی در بافق به یک مکان انتقال داده شد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: در چند روز گذشته با همت جوانان هلال احمر و یکی ازخیرین به نام “طالعی ” دو دیوار مهربانی درسطح شهر راه اندازی شد. با تماسی که این فرد خیر با جمعیت هلال احمر برقرار کرد دو دیوار مهربانی به یک مکان انتقال داده شد.

جعفر حسن پور در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در چند روز گذشته با همت جوانان هلال احمر و یکی ازخیرین به نام “طالعی ” دو دیوار مهربانی درسطح شهر راه اندازی شد. با تماسی که این فرد خیر با جمعیت هلال احمر برقرار کرد دو دیوار مهربانی به یک مکان انتقال داده شد.

وی افزود: این دیوار در ابتدای خیابان عدالت با شعار” نیاز داری بردار نیاز نداری بذار” راه اندازی شده است.  تعداد زیادی لباس همراه با وسایل گرمایشی جمع آوری شده است. لباس هایی که مستقیم به جمعیت هلال احمر تحویل داده می شود پس از تفکیک روی دیوار مهربانی قرار می گیرد.

حسن پور ادامه داد: استقبال خوب مردم بافق از دیوار مهربانی نشان از روحیه ی بشردوستانه ی آنان دارد. نیازمندان بدون این که درگیر کار اداری شوند  یا خدای ناکرده خدشه ای به عزت نفس آنان وارد شود می توانند مایجتاج خود را تامین کنند.

رییس جمعیت هلال احمربافق گفت: نهادهای حمایتی ازمددجویان خود حمایت می کنند و راه اندازی دیوار مهربانی یکی ازشیوه هایی است که می توان به نیازمندان کمک کرد.                                                جعفر حسن پور در پایان از خیرین خواست چنانچه البسه و وسایل سالم در اختیار دارند با رعایت نکات بهداشتی به این مکان منتقل کنند.

 

IMG_20151230_223013

 

 

IMG_20151230_223015


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 11:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خسته نباشید.
درود بر آنان که درهمه حال بفکر نیازمندان واقعی هستند.
بنی آدم اعضای یکدیگرند.
پول و ثروت خوبه ولی بهتر از اون انفاق نمودن به شکرانه اول سلامتی دوم مالی است که با تلاش و پشتکار حاصل گردیده.

+

You cannot copy content of this page