پيام تسليت فرماندار بافق به مناسبت درگذشت مرحوم آيت اللهي

دسته: اخبار ویژه , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 13 دی 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به مناسبت درگذشت استاد اخلاق و معلم فرهيخته مرحوم “سيدعباس آيت اللهي” پيام تسليت صادر كرد . متن پيام بدين شرح مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا

خاندان بزرگ آيت اللهي و همشهريان محترم

خبر درگذشت استاد خلاق سيد عباس آيت اللهي، يكي از برجسته‌ترین اساتید و نويسنده متحبّر شهرستان که در کنار تالیف آثاری مرجع و کاربردی، عمر خود را صرف آموزش و پرورش دانش جویان و علاقمندان علم و فرهنگ کرد، مایه تاثر شد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

بی‌تردید، آثار و تلاش های خستگی ناپذیر این معلم دلسوز ، برای دانشجویان و شاگردان اين استاد برجسته، همچنين بنده كه مدتي در جلسات متعدد شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در محضر ايشان بودم ، ماندگار خواهد بود.

یقینا تلاش های مستمر و حضور عالمانه و خالصانه ایشان در نظام تعلیم و تربیت و اثرات گران بهای این معلم فرهيخته در یاد و خاطره ی فرهیختگان و فرهنگیان این دیار جاودان خواهد ماند.

اینجانب این فقدان بزرگ را به جامعه علم و ادب و فرهنگ به ویژه خانواده فرهنگی و مکرّم آن شادروان تسلیت گفته و برای روان پاکش بهترین جایگاه را نزد آفریننده قلم و کلمه، آرزو نموده و براي ديگر بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جميل و براي آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهي و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت دارم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

photo_2016-01-03_11-38-12فرماندار


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page