حضور مردم بافق در انتخابات يك فرهنگ شده و اين فرهنگ بايد ترويج يابد

دسته: انتخابات , عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 2 بهمن 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در جلسه شوراي فرهنگ عمومي كه با حضور امام جمعه و اعضاي اسن شورا برگزار شد ضمن تبريك فرجام برجام ، اظهار اميدواري كرد نتايج مطلوب اين طرح براي مردم و جامعه تدوام داشته و عملي شود.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه امسال ، سال انتخابات است و مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از حساسيت و جايگاه بالايي برخوردار است گفت: ما وظيفه داريم براي حضور گسترده در انتخابات تبليغ و مردم را به حضوري پرشور دعوت كنيم ، چراكه دنيا به انتخابات اسفند ماه چشم دوخته است.

وي از مردم شهرستان بافق به عنوان بيشترين حضور در انتخابات دوره هاي گذشته در استان يزد خبر داد و خاطر نشان كرد: براي مردم بافق حضور در انتخابات يك فرهنگ شده و بايد اين فرهنگ عمومي را ترويج داد و پاس بداريم چراكه باعث افتخار شهرستان در سطح كشور و استان است.

فرماندار بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به تدوين سند چشم انداز فرهنگي – اجتماعي شهرستان ، برنامه ريزي و اعلام آمار و مستندات صحيح را ملزومه عملياتي شدن سند دانست و گفت : اصل كار مطالعاتي برنامه ريزي است پس ادارات شهرستان تلاش كنند در اين راستا ايده و طرح هاي خود را اعلام نمايند.

امام جمعه بافق در اين نشست موفقيت تيم مذاكره كننده در اجراي برجام را به فال نيك گرفت و فرجام برجام و موفقيت ايران در عرصه بين المللي را عاملي براي حضور گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه دانست و گفت : مسئولان بخصوص قشر روحاني وظيفه دارند تنور انتخابات را گرم كنيم و گرم نگه بداريم .

حجت الاسلام سليماني با تاكيد به اينكه بايد با مردم شفاف و ارائه سند و مدرك سخن گفت ، خاطر نشان كرد : از روحانيون شهرستان خواسته شده فقط مردم را به حضور گسترده و پرشور دعوت كنند و براي شخص يا كانديداي خاصي موضع نگيرند.

در ادامه اين نشست مشاور تدوين سند فرهنگي – اجتماعي شهرستان به برنامه ها ، طرح ها و موضوعات مختلف اين سند اشاره كرد و برخي موارد مورد نظر اعضا را مورد بررسي قرار داد.

گفتني است بررسي احداث بوستان وحشي بافقي با تمام امكانات فرهنگي و اجتماعي ، بررسي و معرفي شاخص هاي هنرمندان و مفاخر شهرستان و مشخص نمودن يك شخصيت فرهنگي در قبال فوت مرحوم آيت اللهي از جمله مواردي بود كه در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان بافق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

IMG_3622 IMG_3631


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page