شخص ریاست جمهور به هیچ کدام از شهرستان های استان سفر نخواهد کرد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 12 اسفند 1394

فرماندار شهرستان بافق:
شخص ریاست جمهور به هیچ کدام از شهرستان های استان سفر نخواهد کرد

سید مهدی طلایی مقدم در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری که در مدرسه برکت برگزار شد گفت: سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه به استان یزد نود درصد قطعی است.
وی افزود: بین روزهای 16 تا 20 اسفندماه این سفر انجام می شود. شخص ریاست جمهور به هیچ کدام از شهرستان های استان سفر نخواهد کرد..
طلایی مقدم ادامه داد: طرح های بافق از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح می شود. وزرا نیز از نزدیک ازطرح ها بازدید خواهند داشت. پیشنهاد سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان داده شده است اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست کدام وزیر به بافق سفر کند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا پلی کلینیک بافق به طور رسمی در زمان سفر ریاست جمهوری افتتاح می شود بیان کرد: شنبه هفته آینده همشهریان می توانند به طور رسمی از خدمات پلی کلینیک استفاده کنند. با حضور یکی از وزیران افتتاح و بهره برداری صورت می گیرد..
فرماندار در ادامه در پاسخ به این سوال که در رابطه با تخلفات انتخاباتی چه اقدامی انجام شده است گفت: موارد خاصی وجود نداشته است. در مقایسه با بسیاری از شهرهای استان بافق از وضعیت مناسب تری برخوردار بود. چند مورد تخلف که در فضاهای مجازی روی داد به دادستان ارجاع داده شد تا طبق ضوابط و قوانین برخورد شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 - 4:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از ترسی که مردم موضوع نبود عدالت در شهرستان و تخلف در انتخابات را بیان کنند سفر شهرستان لغو شده است؟..

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 اسفند 1394 - 12:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این قدر بی عدالتی وجود دارد که این هم روش حالا رییس جمهور اومد بافق چه کار اگه میخاد بکنهاین عدالتی ها پا بر جاست

You cannot copy content of this page