خبرنگاران در سایت سمان ثبت نام کنند.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 مرداد 1391
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق :
خبرنگاران در سایت سمان ثبت نام کنند
 

رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق  با تبريك روز خبر نگار  ضمن قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، از این قشر فعال و پویا به عنوان چشم بینا و گوش شنوای مردم یاد کرد وگفت: خبرنگاران و اهالی رسانه نقش خطیر و مهمي را در جامعه به عهده دارند.

عذرا كريمي نقش خبرنگاران را در ايحاد همدلي و صداقت مهم برشمرد و افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران بايد با صداقت در كلام و قلم شايعات را خنثي نموده و با اطلاع رساني صحيح به مخاطب شفاف سازي كنند.

وي عزم جدی خبرنگاران در اطلاع رسانی به مردم جهت  رشد و توسعه فرهنگی جامعه را خواستار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق امانتداری را مهمترین وظیفه خبرنگار دانست و گفت: در جامعه فعلی ما نقش خبرنگار بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند با ارائه بیان واقعیت های جامعه در ارتقاء رفاع و آرامش جامعه تاثیرگذار باشد.

کریمی خواستارثبت نام تمام خبرنگاران در سایت خبری سمان(saman-gov.ir )شد  و افزود: در این سایت تسهیلاتی مانند وام مسکن به خبرنگاران داده می شود که افرادی که ثبت نام نکرده اند از این تسهیلات محروم می باشند.

در این مراسم که  به همت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و فرمانداری و ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد و از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق تجلیل شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page