تامين مالی بنگاههای توليدی كوچك،متوسط و طرحهای نيمه تمام با پيشرفت بیش از60% در راستای اقتصاد مقاومتی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 9 خرداد 1395

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق:
تامين مالی بنگاههای توليدی كوچك،متوسط و طرحهای نيمه تمام با پيشرفت بیش از60% در راستای اقتصاد مقاومتی
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق از تخصیص تسهیلات و بسته های حمایتی در رابطه با تامين مالی بنگاههای توليدی كوچك،متوسط و طرحهای نيمه تمام با پيشرفت بالای60% در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.
ولی اله رنجبر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار«بافق فردا» اظهار داشت: درراستای کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک، متوسط و راه اندازی طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از۶۰ درصد که دارای مجوز از وزارتخانه های صنعت و معدن وتجارت و جهاد کشاورزی می باشند تسهیلات و بسته های حمایتی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: بسته حمایتی توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در چارچوب برنامه ملی و پیشبرد دورن گرایی اقتصاد ملی و تحقق اهداف صنعت توسعه غیر نفتی و به منظور تقویت تحرک اقتصادی که به علت کمبود یا عدم نقدینگی امکان فعالیت برای آنان وجود نداردپیش بینی شده است.
رنجبر تصریح کرد:بنگاه های تولیدی با دریافت این تسهیلات متعهد می گردند تا قبل از پایان سال ۹۵ طرح ها را تکمیل و یا ظرفیت آن را فعال نمایند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق با بیان شرايط تسهيلات و چگونگی بازپرداخت گفت: نرخ سود تسهيلات، براساس مصوبه شورای پول و اعتبار و برای سرمايه در گردش نرخ عقود مبادله ای و برای طرح های نيمه تمام نرخ عقود مشارکتی خواهد بود. و مدت زمان باز پرداخت تسهيلات، براي سرمايه در گردش يک سال (قابل تمديد) و برای سرمايه ثابت طرح های نيمه تمام، بنا به تشخيص کارگروه، تا مدت پنج سال تعيين مي گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 خرداد 1395 - 7:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید ممنون از اطلاع رسانیتون

You cannot copy content of this page