تحریم ها نشانه مرگ سیاسی استكبار است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 23 مرداد 1391
فرمانده سپاه الغدیر:

تحریم ها نشانه مرگ سیاسی استكبار است

یزد – فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تهدید ها و تحریم های غرب بر علیه انقلاب اسلامی ، دست و پا زدن آمریكا در اقیانوس بیداری اسلامی و نشانه مرگ سیاسی استكبار جهانی است .

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، سردار ‘ اكبر فتوحی ‘ در جمع بسیجیان بافق ضمن اشاره به تقابل جمهوری اسلامی با كفر جهانی به سركردگی آمریكا افزود: هر فكر و اندیشه ای برای ماندگاری و فراگیری باید دارای چهار شاخصه قدرت یعنی نظامی، سیاسی، روانی و مدیریتی باشد.

وی اظهار داشت: امروز به بركت خون شهدا و اطاعت مردم از رهبری فرزانه ، ابعاد قدرت كفر پوسیده و فرسوده شده و رو به اضمحلال است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح كرد: آمریكا پس از فرسودگی چهار بعد قدرتش، رو به چهار شعار دموكراسی، آزادی، امنیت و رفاه آورد كه چه در داخل و چه در خارج نتوانست آن را گسترش دهد .

فتوحی گفت: امروز به حول و قوه الهی قدرت كفر در دید و تیر ما قرار دارد و باید باور داشته باشیم كه جمهوری اسلامی به یك قدرت فرا منطقه ای تبدیل شده است.

وی افزود: آمریكا مانند كسی است كه در داخل آب افتاده و در حال غرق شدن است و لذا بیشتر دست و پا می­ زند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تاكید كرد: این تحریم ها همان دست و پا زدن آمریكای در حال غرق شدن در اقیانوس بیداری اسلامی است.

وی گفت: اكنون ما در حال تشكیل جامعه اسلامی هستیم ، یعنی انقلاب اسلامی تحقق پیدا كرده، طاغوت خارج شده، نظام اسلامی و دولت اسلامی شكل گرفته و اكنون وقت تشكیل جامعه اسلامی بوده و پس از آن نوبت شكل گیری امت اسلامی است كه با ظهور امام زمان (عج) تحقق می­ یابد.

این مسئول در پایان ضمن برشمردن ویژگی های جامعه اسلامی، گفت: دشمن برای جلوگیری از تشكیل جامعه اسلامی دست به دو اقدام زده كه شامل تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی است .

فتوحی گفت: این موانع را با اطاعت از رهبری و استفاده از چراغ هدایتگر اسلام و رهنمودهای راهگشای آن، به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت و انشاءالله به زودی شاهد عظمت اسلام در سراسر گیتی خواهیم بود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 7:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

گام اول: حل مشكلات اشتغال و ازدواج جوانانوجلوگيري از انحراف انها
گام دوم :برسي مشكلات امريكا وحل ان

You cannot copy content of this page