عدالت باعث حفظ حقوق محرومان و مستضعفان می شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 28 تیر 1395

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون برای برقرار شدن عدالت در کشور وضع گردیده است و عدالت باعث حفظ حقوق محرومان و مستضعفان می شود.

محمد رضا صباغیان بافقی در جلسه ای که با حضور مهندس میدانی معاون وزیر نیرو، سید حسینی معاون استاندار، اقبال فرماندار بهاباد، فلاح رییس شورای اسلامی بهاباد، رستگاری فرماندار مهریز و مهندس حسن زاده سرمایه گذار معدن «اسمالون» مروست در محل وزارت نیرو در رابطه با بررسی مشکلات حوزه انتخابیه برگزار گردید اظهار داشت: قانون برای برقرار شدن عدالت در کشور وضع گردیده است و عدالت باعث حفظ حقوق محرومان و مستضعفان می شود.
وی افزود: محرومان جامعه باید به حقوق خود برسند.
وقتی از بهاباد یا خاتم می گویم یعنی جایی که حتی یک کارخانه صنعتی در آن وجود ندارد و محرومیت از سر روی این شهرستان ها می بارد.
نماینده مردم ادامه داد: درخواست داریم شخصا از این مناطق بازدید کنید تا خود شاهد آنچه ما می گوییم باشید.
صباغیان خاطر نشان کرد:بنده نماینده پنج شهر محروم استان یزد هستم وظیفه تمامی ما دفاع از حقوق محروم است.
وزیر نیرو نیز در این جلسه عنوان کرد: وزارت نیرو بیشترین دفاع از صنعت را دارد.
گفتنی است این جلسه به پیشنهاد محمد رضا صباغیان تشکیل شد که در ادامه مباحثی از جمله تخصیص آب جهت گندله سازی بهاباد و معدن اسمالون مروست ، تامین اعتبار در خصوص اصلاح شبکه آبرسانی شهری و روستایی مهریز، تامین اعتبار احداث دو مخزن آب شرب در بخش مرکزی و بهمن شهرستان ابرکوه، تامین اعتبار تکمیل خط انتقال کاسه رود به روستاهای شرق شهرستان ابرکوه وتامین اعتبار جهت نوسازی شبکه آبرسانی شهر ابرکوه مطرح شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
علي اصغر رنجبر بأفقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 تیر 1395 - 3:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام وتشكر از جناب آقاي صباغيان بنده فقط به اين مرد عمل وعدالت خداقوت ودست مريزاد ميگويم واز خداوند منان توفيق بيش از پيش را برأي اين مرد فدا كار آرزومندم

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 تیر 1395 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از آقای صباغیان تشکر میکنیم بابت سخنرانی در مجلس و دفاع از حقوق ملت ایران.ای کاش آقای لاریجانی حی تو حرف آقای صباغیان و دیرگ نماینده ها نمی پرید و می گذاشت نماینده ها حرفشان را بزنند. و از حقوق ملت دفاع کنند.

You cannot copy content of this page