مشارکت بیشتر خیرین در بخش های فرهنگی و مدرسه سازی

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
دوشنبه - 30 مرداد 1391

فرمانداربافق بر ضرورت ایجاد مشارکت بیشتر خیرین در بخش های فرهنگی و مدرسه سازی تاکید کرد.

فرمانداربافق در نشست شورای آموزش پرورش بافق، روند پیشرفت های کیفی و کمی در زمینه های علمی و عمرانی در بخش های آموزشی و تحصیلی شهرستان را با توجه به گزارش ها و رتبه های اخذ شده، خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در زمینه تجلیل از نخبگان و رتبه های کسب شده نباید به نصب پارچه نوشته و تجلیل های عادی بسنده کرد.

 حسین ندافیان، به نقش زیرساخت های علمی اشاره نمود و پیشنهاد کرد: برای تجلیل از نخبگان شهرستان روزی اختصاص یابد و برای رتبه های برتر به ترتیب جوایزی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه به وسعت پیکره آموزشی شهرستان اشاره داشت و مساعدت های انجام شده از بودجه های دولتی و عوارض شهرستان را ناکافی دانست و بر مبحث مشارکت خیرین در زمینه های فرهنگی و مدرسه سازی تاکید کرد.

 وی به آموزه های دینی اسلام در خصوص فعالیت و کارهای خیر عام المنفعه اشاره کرد وادامه داد: مشارکت خیرین در زمینه های فرهنگی و مدرسه سازی در شهرستان درمقایسه با برخی شهرهای استان هنوز خیلی کمرنگ است و باید تقویت شود.

وی به نیاز مشارکت خیرین در زمینه های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: روحانیون، مربی ها و سایر اشخاص باید در این زمینه کار کنند و کمبود ها و نیازهای این بخش ها باید با خیرین در میان گذاشته شود و زمینه تقویت همکاری با مدارس و آموزشگاه ها را فراهم نمود.

فرمانداربافق با اشاره به کمک 150 میلیون ریالی فرمانداری شهرستان برای فعالیت های در زمینه رباتیک و ساخت ربات، یادآورشد: بخش دولتی بطورمعمول کمک های خود را صورت می دهد و مشارکت های مردمی خیرین باعث تسریع و تقویت این بخش ها و فعالیت ها می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page