کاروان پیاده امروزازبافق به سمت مشهدمقدس حرکت می کند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 مرداد 1391

کاروان پیاده زائران و عاشقان امام رضا(ع) امروز(سه شنبه) سفر خود را از شهرستان بافق به مقصد بارگاه ملکوتی ثامن الائمه(ع) آغاز می کند.

مسئول کاروان پیاده امام هشتم(ع)بافق در خصوص این سفر گفت: این در واقع بیست و یکمین سفر به مشهد مقدس است و یک سفر نیز به کربلا داشتیم و استقبال خوبی را از جاهای مختلف استان شاهد بودیم و برخی نیز از خارج استان تمایل به حضور داشتند و لذا برای هریک سهمیه ای اختصاص داده شده و بطور مثال؛ اصفهان 8 نفر، از مرکز استان 10 نفر، مهریز 5 نفر و سایر شهرها نیز بدین گونه و قرار شد بصورت انتخابی و یا قرعه افرادی را معرفی نمایند.

حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی خاطرنشان کرد: امسال استقبال علاقه مندان بیش از سال های گذشته بود ولیکن باتوجه به محدودیت های موجود تا کنون 152نفر پذیرفته شده و در کلاس های توجیهی ما شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد بیش از 50 نفر از سراسر کشور و استان و مابقی نیز از شهرستان بافق در این سفرپیاده شرکت دارند.

وی افزود: فردا حدود ساعت 4:30 تا 5 عصر برای حرکت مهیا هستیم  و پس از زیارت امامزاده عبدالله(ع) و حضور بر مزار شهدای شهرستان حرکت نموده و برنامه نماز مغرب و عشا را در سپاه بافق داریم و شب اول را تا دانشگاه آزادبافق و سپس ادامه سفر را طبق برنامه خواهیم داشت.

مسئول کاروان پیاده بافق تصریح کرد: در طول این سفر برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و معنوی مختلفی را  برای شرکت کنندگان داریم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page