بهره از مربیان آموزش دیده/مربی و بازیکنان نباید دغدغه مالی داشته باشند

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 مرداد 1391

مربی تیم فوتسال زائر بافق در خصوص سطح کیفیت مسابقات فوتسال جام رمضان بافق، ابرازداشت: سطح کیفی مسابقات نسبتا خوب بود ولی در آن حدی که باید باشد نبود.

 محمدرضاغلامزاده ادامه داد: باید از کلاس ها و سایل کمک آموزشی بویژه برای مربیان استفاده کنیم و این نباید منحصر به یک مقاطع خاص شود.

این مربی، ثابت نبودن بازیکنان و تیم ها را یکی از مشکلات و از دلایل پائین آمدن سطح کیفی فوتسال دانست و پیشنهاد کرد: بایستی تیم هایی ثابت در طول سال ایجاد شود و همچنین باید از بازیکنان ثابت بهره ببرند

وی پیشنهادکرد: هیئت فوتبال در زمینه بهره تیمها از مربیان دارای کارت با توجه به برگزاری کلاس های این مورد در شهرستان توجه بیشتری اعمال نماید و  ادامه داد؛ بهره از مربیانی که دارای مدارک مربیگری بوده و کلاس های مربیگری را گذرانده باشند می تواند به افزایش سطح کیفیت تیم ها و فوتسال شهرستان منجر شود.

این ورزشکار باسابقه، به نقش مسایل مادی و مالی تیم ها اشاره کرد و عنوان داشت: مربی و بازیکنان نباید دغدغه هزینه های تیم را داشته باشند و اگر مخارج به شکل مناسبی تامین نشود دیگر سطح کیفی اهمیتی چندانی ندارد و بیشترین دغدغه هزینه های تیم داری می شود

وی تصریح کرد: با توجه به این نکته که در شهرستان شرکت های چندانی در حال حاضر برای پشتیبانی مالی تیم ها وجود ندارند حداقل ادارات در حد توان از تیم ها حمایت کنند.

محمدرضا غلامزاده همچنین پیشنهاد کرد: با توجه به نبود شرکت های بزرگ در شهرستان سنگ آهن بافق با پرداخت هزینه های برگزاری مسابقه هایی از این دست، بار تامین پرداخت مخارج برگزاری را بدوش بکشد تا این بار را از دوش تیم ها بر داشته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page