سفر پیاده بیستم بیت الرضا بافق در روز دوم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 2 شهریور 1391

سفر پیاده بیستم بیت الرضا بافق در روز دوم
قافله در راه تزکیه و خودسازیست ، کاروان زیارتی پیاده امام رئوف (علیه السلام ) بافق از کنار شهدای گمنام دانشگاه آزاد بافق حرکت کرد .
داریم آیت ا… مرعشی (ره) 25 بار پیاده از نجف به کربلا به قصد زیارت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) سفر کرده اند و در این سفرها آیت ا… حکیم , آیت ا… شاهرودی و آیت ا… خوئی نیز با من همراه بودند . ایشان در این باره می فرماید : اگر ما به جایی رسیدیم از برکت آن سفرها بوده است . در آن سفرها هر کدام از ما مسئول کاری می شد . من«سقای گروه» بودم .
سقایت در کاروان زیارتی پیاده امام هشتم (ع) بافق از جمله فعالیتهایی است که بین زوار پیاده دور میزند به طوری که تمام عاشقان پیاده در این مسیر رضوی توفیق سقایت با مشک را پیدا می کنند. کاروان پیاده بافق در روز دوم سفر پیاده رضوی ، به روستای سید آباد می رسد روستایی که مردم ولایی اش برای استقبال کاروان پیاده بیت الرضا بافق منتظرند . شب دوم سفر میزبانان زائران پیاده رضوی با برگزاری مراسمی باشکوه لحظه های ماندگاری برای خود و زائران پیاده رقم زدند. در این مراسم که با حضور حجه السلام سلیمانی امام جمعه معزز بافق ، حجه السلام فلاح رئیس اداره اوقاف بافق و تنی چند از روحانیون و مسئولان برگزار شد امام جمعه بافق خطاب به زائران پیاده گفت : این سفر مبارزه با نفس را تقویت می کند و شما قطعا نسبت به دوستانتان که در این سفر نیامده اند برنده هستید.

واحد پژوهش سفر زیارتی پیاده بیستم بیت الرضا بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page