رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تخصصی شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 3 شهریور 1391

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق خواستار شد؛

رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد تخصصی شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در نشست هم اندیشی مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد بافق با بیان اینکه  مساجد به عنوان مهمترین نهاد فرهنگی در جامعه اسلامی گفت : مساجد مراکز اصلی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب هستند که این پایگاه امروز نیز در جهت این اهداف موثر است .

“عذرا کریمی” به ارائه گزارشی کاملی از عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد بافق پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه و جذابیت برای حضور جوانان و نوجوانان و تبادل فکری آنان در مساجد ضرورتی است که باید به آن توجه ویزه ای داشت .

وی بااشاره به تعداد کانون های مساجد در شهرستان بافق بیان داشت : در حال حاضر در شهرستان بافق ۱۹ کانون فرهنگی هنری مساجد در حال فعالیت است که ضرورت دارد این میزان در شهرستان افزایش یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تخصصی نمودن کانون های فرهنگی هنری شهرستان تاکید کرد و افزود: ارتقاء سطح کانون ها به تخصصی شدن باعث افزایش اعتبارات شده و برنامه های این کانون ها سازماندهی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان بافق یک باب کانون تخصصی در حوزه ایثار و شهادت متعلق به روستای دولت آباد در حال فعالیت است که برنامه های خوبی نیز در این زمینه اجرا نموده است .

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان در سطح پایینی قرار داد درخواست کرد: همه مدیران مسئول کانون ها در زمینه تخصصی کردن کانون های خود اقدام نموده تا با ارائه طرح های هدفمند بتوانند اعتبار لازم را جذب نمایند.

ضرورت تخصصی نمودن کانون ها ی فرهنگی و هنری شهرستان بافق ، شرکت کانون ها در جشنواره های استانی ، ارائه طرح های مدون و هدفمند به دبیرخانه مساجد ، اطلاع رسانی کانون ها در زمینه فعالیت های خود ، تشکیل جلسات همفکری در ماه ، تشویق مساجد به اخذ مجوز کانون و … از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page