پیشرفت خط انتقال گاز یزد به بافق سه ماه جلوتر از برنامه زمانبندی است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 5 شهریور 1391

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد صبح شنبه به همراه نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه بافق، مشاور و پیمانکار پروژه گازرسانی بافق، از روند اجرای خط انتقال گاز به بافق بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

علیرضا پیله ور در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به  پیشرفت قابل توجه پروژه خط انتقال گاز به بافق اظهار داشت: پروژه انتقال گاز یزد بافق که در تاریخ 28 اسفند سال 90 کلنگ آن به زمین خورد در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است و این پروژه از برنامه زمانبدی سه ماه جلوتر است.

وی در تشریح روند پیشرفت فیزیکی این پروژه افزود: تا کنون بیش از  65 کیلومتر جاده سرویس اجرا شده و 50 کیلومتر کانال نیز حفر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بیان داشت: در قسمت مناطق باتلاقی انتهای مسیر کار جاده سازی اولیه توسط شرکت مهندسی توسعه در حال انجام است که به محض رسیدن لوله های مربوط به انتقال گاز،  این پروزه با سرعت خوبی جلو خواهد رفت.

وی تصریح کرد: از 9 ایستگاهی که در مسیر وجود دارد ساختمان سه ایستگاه آن احداث شده و مابقی هم در حال احداث است که امیدواریم این پروژه 18 ماهه در زمان مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خاطر نشان کرد: برای تسریع عملیات گازرسانی به بافق،  قبل از اینکه خط انتقال به بافق برسد ساختمان ایستگاه cgs که تقلیل فشار است در بافق احداث شده در این راستا این پروژه  یک گام جلو تر است.

پیله ور در  بخش دیگری از صبوری  مردم بافق جهت تاخیر پیش آمده در آسفالت معابر حفاری شده در این شهرستان تشکر کرد و بیان داشت:  فاز اول گاز شهری بافق هم رو به اتمام است و نزدیک به 70 درصد آن انجام شده است و از مردم به خاطر عملیات انجام شده و تاخیر در ترمیم ترانشه‌ها عذرخواهی می شود.

وی تاخیر پیش آمده را به دلیل  مساله قیر و قیمت آن عنوان کرد و تصریح کرد: با انتخاب پیمانکار جدید این مشکل نیز برطرف و معابر حفاری شده به زودی آسفالت می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 شهریور 1391 - 2:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این زیباست وقتی کاری را نمی تونید انجام بدید معذرت خواهی کنید.

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 شهریور 1391 - 10:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

وقتی که لوله گاز موجود نیست دیگر حفر کانال چه معنایی دارد

You cannot copy content of this page