ارسال طرح اصلاح حوزه انتخابیه مهریز به کمیسیون شوراها

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 26 آذر 1395

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی از ارسال طرح اصلاح حوزه انتخابیه مهریز به کمیسیون شوراها خبر داد.
محمد رضا صباغیان بافقی ظهر امروز و پس از خطبه هاینماز جمعه شهرستان بهاباد، با بیان اینکه طرح تغییر و اصلاح حوزه انتخابیه مهریز به کمیسیون شوراها ارسال شده است گفت: با توجه به گستردگی این حوزه رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان کاری بس دشوار است.
وی افزود: با توجه به مشکلات حوزه انتخابیه برای دهمین بار به شهرستان بهاباد آمده ام و در جلسه های متعدد با مسئولین از نزدیک با روند کار و مشکلات این شهر آشنا شده ام.
صباغیان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ جلسه با مدیران کل و مسؤلین استانی برگزار شده است بیان کرد: اولویت های هر شهرستان باید مشخص شود تا نماینده بتواند در وقت و زمان مناسب و در صورت برطرف نشدن آن در شهرستان و استان با وزیر و مسؤلین کشوری ملاقات داشته باشد.
نماینده مردم بهاباد اشاره به ۱۲ وقت ملاقات خود با وزراء، معاونین و مسؤلین کشوری داشت و تصریح کرد: جلسه وزیر بهداشت، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و … به منظور حل مشکلات انجام شده است.
وی عنوان کرد: پیگیری در رابطه با گازرسانی به بهاباد، راه نایبندان، و تامین آب گندله انجام شده است.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: نگاه یک نماینده نگاهی وسیع تر از حل مشکل زیرساختی است و او باید بتواند قوانین درست و صحیح را با مشورت با متخصصین باتجربه تصویب کند.
صباغیان به ابزار نماینده مجلس نیز اشاره ای کرد و خاطر نشان نمود: نماینده با تذکر، سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص از وزرا می تواند در راه تصویب و حل مشکلات کلان کشوری گامهای موثری را بردارد.
وی همچنین با بیان اینکه در این مدت از وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه کیفیت کالاهای داخلی سوال شده است یادآور شد: تعیین تکلیف فیش های حقوق نجومی نیز از دیگر موارد است که از وزیر اقتصاد سوال شده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه طرح پاسخگویی مستمر وزرا به مجلس را نیز از دیگر اقدامات خود دانست و متذکر شد: این طرح به کمیته فنی فرستاده شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 آذر 1395 - 1:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشیدآقای صباغیان

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 آذر 1395 - 8:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا قوت برادر

You cannot copy content of this page