سرخوردگی آمریکا از موفقیت اجلاس سران عدم تعهد در تهران ادامه دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 17 شهریور 1391

سرخوردگی آمریکا از موفقیت اجلاس سران عدم تعهد در تهران ادامه دارد
امام جمعه موقت بافق گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران افتخار بزرگی بود که هنوز استکبار جهانی از موفقیت برگزای این اجلاس سرخورده و ناراحت است.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به برکات اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کشور اظهار داشت: دست استکبار جهانی در دروغ پردازی ها و بد جلوه دادن فضای کشور در این اجلاس رو شد و همگان به قدرت ایران پی بردند.
وی با بیان اینکه سران استکبار همه سعی و تلاش خود را برای کمرنگ کردن این اجلاس به کار گرفته بودند، افزود: حضور بیش از 120 کشور در این اجلاس نشان از اهیمت فوق العاده و مهم آن داشت که استکبار جهانی در این زمینه نیز شکست خورد.
هاشمی تصریح کرد: تبلیغات بسیار زیادی علیه ایران شده بود که با حضور این کشورها و بازدید آنان از برخی از نقاط، ثبات و آرامش کشور برای آنها ثابت شد و دروغ پردازی های رسانه های استکباری برای نیز به جایی نرسید.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت این اجلاس یادآور شد: بیداری فطرت‌ها و پاک بودن آن از مهمترین موضوعاتی بود که مقام معظم رهبری به کشورهای شرکت کننده در این اجلاس توصیه کردند.
امام جمعه موقت بافق همچنین در ادامه فرا رسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت و بیان داشت: زندگانی سراسر معنویت و درس این امام بزرگوار همواره باید سرلوحه کار و زندگی همگان قرار گیرد.
هاشمی با اشاره به برگزاری یادمان شهدای طلبه بافق در سالروز شهادت این امام همام افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای طلاب در این روز از اهمیت خاصی برخوردار است که توصیه می شود همگان حضوری پررنگ داشته باشند.
امام جمعه موقت بافق در ادامه سخنان خود با گرامیداشت 17 شهریور سالروز قیام خونین مردم تهران بیان داشت: گرچه در این روز ایادی طاغوت به کمک نیروی های ضدانسانی برخی از کشورهای غرب کشتار بی رحمانه ای را در تهران انجام دادند ولی در این روز پایه های انقلاب و حفظ آن رقم خورد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جمعه سیاه افزود: خون شهیدانی که در این روز به زمین ریخت به فرموده امام(ره) هدیه ای بود که مردانگی و غیرت را در کشور بارور کرد.
هاشمی همچنین به روز 19 شهریور ماه سالروز شهادت آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران اشاره کرد و گفت: شخصیت آیت الله طالقانی آنقدر بزرگ و با عظمت است که حضرت امام به ایشان لقب ابوذر زمان داده اند.
امام جمعه موقت بافق با اشاره به 20 شهریور و سالروز شهادت آیت الله سید اسدالله مدنی گفت: تقوا و اخلاق از ویژگی های مهم این عالم بزرگ است که همواره در طول عمر با برک خود به در علم و تقوا و خودسازی کوشا بود.
تحلیل بحران سوریه و محکوم کردن دخالت بیکانگان در این کشور، مساله حاکمیت فلسطین، گرامیداشت هفته تعاون و تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان، از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق به آن اشاره کرد/بافق / عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page