مدیر کل بحران استان یزد گفت:برگزاری کارگاه آموزشی غدیر ۳در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 9 مرداد 1396
برگزاری کارگاه آموزشی غدیر ۳در بافق

مدیر کل بحران استان یزد در حاشیه نشست با فرماندار بافق از برگزاری کارگاه آموزشی غدیر 3در بافق خبر داد و گفت:این کارگاه در 25و 26مرداد ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

مدیر کل بحران استان یزد در حاشیه نشست با فرماندار بافق از برگزاری کارگاه آموزشی غدیر ۳در بافق خبر داد و گفت:این کارگاه در ۲۵و ۲۶مرداد ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

هادی هادی نسب با بیان اینکه این کارگاه به منظور آمادگی و مقابله با بحران های طبیعی برای فرمانداری ها و عوامل دستگاهی شهرستان ها برگزار می شود تصریح کرد:این کارگاه در شهرستان بافق به مدت ۲شب برای ۲۵۰مدیر شهرستان در سطح استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را تیم سازی مجموعه مدیران استان جهت کسب کردن آمادگی لازم در کمترین زمان در موقع بحران عنوان و بیان کرد:آموزش های لازم و برگزاری کلاسهای چگونگی نحوه مقابله ،نحوه ورود و در مجموع مدیریت بحران در سطح استان از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی می باشد.

هادی نسب با بیان اینکه مدیریت بحران یک بحث نظارتی و ستادی است خاطر نشان کرد:کلیه عوامل دستگاه ها باید در زمان بحران وسایل خود را به پای کار بیاورند واین اقدام شورای مدیریت بحران شهرستان ها و استان را شامل می شود که ۳۴دستگاه عضو این شورا هستند .

مدیر کل بحران استان یزد دغدغه مدیریت بحران را فرهنگ سازی بیمه منازل در استان عنوان کرد و گفت:۵۰درصد بیمه منازل را شهروند پرداخت می کند و مابقی را مدیریت بحران متقبل می شود.
وی افزودبیمه آتش سوزی،صاعقه و انفجار از پوشش های اصلی در خصوص بیمه می باشند و شهروند در این زمینه باید ۱۹هزار تومان و مدیریت بحران ۵۰درصد مابقی را پرداخت می کند.

هادی نسب تعداد خانواری که در سطح استان خانه های خود را بیمه کردند ۲۱هزار می باشد عنوان کرد:شهروند باید مبلغ ۸۷۰۰ تومان جهت بیمه منازل خود تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page