رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق معرفی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 6 مهر 1391
طی مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد
رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق معرفی شد
خبرگزاری فارس: در مراسمی در دفتر امام جمعه بافق، رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق معارفه شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در مراسم معارفه رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق با اشاره به خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: آثار و برکات خدمتگزاران در بنیاد مسکن همواره جاویدان است و این خدمت بی‌منت نشأت گرفته از تفکرات والای امام راحل (ره) است.
علیرضا قربانیان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از معدود سازمان‌هایی است که تاکنون وجهه نهادی بودن آن حفظ شده است، افزود: تاسیس بنیاد مسکن از تدابیر اساسی امام راحل بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که با این فرمان گام‌های بسیار ارزنده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف به ویژه مسکن شهری و روستایی برداشته شد.
وی همچنین با اشاره به خدمات بزرگ بنیاد مسکن شهرستان بافق خاطرنشان کرد: حضور بنیاد مسکن بافق در همه نقاط کشور به ویژه دشت عباس، موسیان، سیل سیستان نشان از حضور همیشگی این شهرستان در همه صحنه‌های سازندگی است.
قربانیان با تقدیر از زحمات چندین ساله رئیس سابق بیناد مسکن بافق افزود: خدمات و فعالیت‌های بنیاد شهرستان بافق تاکنون به دور از هرگونه مشکلی انجام گرفته و شهرستان بافق از محدود شهرستان‌هایی است که در بنیاد مسکن آن هیچ مشکلی وجود نداشته است.
وی همچنین با اشاره به سابقه کاری رئیس جدید این نهاد بیان داشت: با توجه به توانمندی و سابقه کاری رئیس جدید بنیاد بافق در شهرستان‌های طبس و بافق، روند فعالیت‌های عمرانی و ساخت مسکن در شهرستان بافق ادامه پیدا می‌کند.
امام جمعه بافق نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت از خدمات بیناد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد و شهرستان بافق تقدیر کرد و اظهار داشت: امروز تحول بسیار بزرگی در بنیاد مسکن در بخش ساخت مسکن رخ داده است که مایه مباهات و امیدواری و قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل این نهاد، افزود: دید بسیار عمیق و بزرگ حضرت امام (ره) در توجه به مستضعفین و محرومان در این فرمان آشکار و بارز است .
وی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نهادهایی از این قبیل که در راستای خدمت به محرومان توسط حضرت امام (ره) صورت گرفته، نمونه بارزی از اهمیت توجه به این قشر در نگاه امام را ثابت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد هم در این مراسم با اشاره به اینکه دغددغه اصلی امام توجه به قشر ضعیف جامعه بوده است، گفت: امام در فاصله 9 روز از رأی‌گیری در روز 12 فروردین 58 و روز جمهوری اسلامی، حساب 100 را تشکیل می‌دهند که این امر نشان از اهمیت موضوع دارد.
حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مسئولان باید با پیروی از دستورات رهبری خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان را به عنوان وظیفه یک مسلمان سرلوحه کار خود قرار دهند.
سرپرست فرمانداری بافق هم با تأکید بر ضرورت توجه به وصیت‌نامه حضرت امام (ره) گفت: با دقت در این وصیت‌نامه مسئولیتی بر دوش همه مسئولان نظام قرار گرفته که توجه به قشر مستضعف و محروم از مهم‌ترین آنهاست.
علیرضا صمدی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با همین توجه به قشر مستضعف و محروم بود که توانست قلب‌های امت اسلامی را تسخیر کند.
وی از همه مسئولان خواست با استفاده از فرصت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
در این مراسم از خدمات 17ساله حسن محمدی تقدیر و علیرضا طالعی به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد و مسکن شهرستان بافق معرفی شد

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page