در سفر 2 روزه فرماندارمیبد به تهران:جهت احداث استخر آموزش‌ و پرورش میبد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافت

دسته: استان , استان یزد , میبد
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 آذر 1396

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ حسین فلاح در دیدار خود با وزیر آموزش‌وپرورش و شرح نیازهای آموزش‌وپرورش در زمینهٔ های مختلف علیرغم مشارکت خیرین درزمینهٔ های مختلف احداث آموزشگاه‌ها، دستور یک میلیارد تومان برای تکمیل استخر آموزش‌ و پرورش را از دکتر محمد بطحائی وزیر آموزش‌وپرورش گرفت.

فلاح گفت: این اعتبار قرار است تا پایان سال پرداخت و احداث استخر آموزش‌وپرورش سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی در دیدار با دکتر هوشنگ عشایری مدیر بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری که دکتر دهقانی و شهرداری میبد هم حضور داشتند؛ با تشریح مسائل و مشکلات حاشیه‌نشینی و مهاجرت، خواستار اعتبار مناسب جهت بهسازی مسیرها و مرمت بافت‌های فرسوده شهری شد.

فرماندارمیبد در این زمینه هم افزود: قرار شد مدیر بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده طی دو هفته آینده و حضور در شهرستان میبد و بررسی طرح شهرداری در این راستا، اعتبار لازم را جهت بهسازی و مرمت بافت‌ها اختصاص دهد.

فلاح با اشاره به ملاقات خود با مهندس سید محمدعلی افشانی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور که در این دیدار هم نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و شهردار حضور داشتند طی مباحثی، نتایج قابل‌قبول و ارزشمندی را از این دیدار گرفتند.

وی گفت: نتیجه این جلسه این شد که آقای مهندس افشانی، قیر تعدادی از پروژه‌های شهرداری میبد را تأمین کند.

فرماندارمیبد بابیان اینکه در این جلسه چند دستور دیگر از معاون وزیر گرفتیم افزود: لازم است از دکتر کمال دهقانی و مسئول دفتر ایشان که الحق، زحمات زیادی را در هماهنگی این ملاقات و همراهی درگرفتن نتیجه مطلوب داشتند نهایت قدردانی و تشکر خود را اعلام کنم چراکه دکتر دهقانی شخصاً در طول این سال‌ها در همه صحنه‌ها، حامی و پشتیبان فرمانداری و گرفتن نتایج و دستورات مهم در سفرهای فرا استانی داشتند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page