مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد:اختصاص ۲۷۰میلیارد تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر در استان یزد

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
دوشنبه - 6 آذر 1396
اختصاص ۲۷۰میلیارد تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر در استان یزد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشورخبر داد و گفت: سهم استان یزد از این میزان 270 میلیارد تومان می باشد.

IMG_20171127_115828

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح اشتغال فراگیر در کشورخبر داد و گفت: سهم استان یزد از این میزان ۲۷۰ میلیارد تومان می باشد.

IMG_20171127_115827
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد در حاشیه نشست کارگروه اقتصادمقاومتی در بافق گفت:در سال جاری پتانسیل های خوبی از طریق دولت برای اعطای تسهیلات به بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال تخصیص یافته است.
سید حسین دشتی با اشاره به تخصیص تسهیلات دولت جهت تحقق شعار سال افزود:۳۰هزار میلیارد تومان برای رونق تولید،۲۰هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال فراگیر و ۱۲هزار میلیارد تومان برای اشتغال پایدار روستایی تسهیلات اختصاص یافته است.
وی همچنین به تشریح تسهیلات اختصاص یافته به استان یزد پرداخت و بیان کرد:در طرح اشتتغال فراگیر حدود ۲۷۴میلیارد تومان تسهیلات در بخش های کشاورزی،گردشگری،صنایع کوچک و طرح های اشتغالزا به استان یزد اختصاص یافت.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد افزود: در طرح اشتغال پایدار روستایی نیز ۲۳۰میلیارد تومان تسهیلات در حوزه جهادکشاورزی،میراث فرهنگی و گردشگری،فناوری و اطلاعات و سایر بخش های کوچک و معادن به استان یزد تخصیص یافته است.
دشتی یکی از اهداف این نهاد را اطلاع رسانی برای جذب این میزان تسهیلات عنوان و خاطرنشان کرد:سهیمه بندی خاصی صورت نگرفته است و هر میزان که شهرستان پیگیری کند جذب تسهیلات صورت می گیرد.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
اناهیتا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 اسفند 1396 - 5:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام من پارسال با تور یزد به این شهر کویری سفر کردم و با تور لحظه آخری سفر خوبی را سپری کردم

You cannot copy content of this page