پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دعوت مردم به راهپیمایی و اعلام انزجار از اغتشاشگران

دسته: استان , استان یزد , عمومی , یزد
یک دیدگاه
جمعه - 15 دی 1396
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دعوت مردم به راهپیمایی و اعلام انزجار از اغتشاشگران

'پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دعوت مردم به راهپیمایی و اعلام انزجار از اغتشاشگران در روز یکشنبه 17 دیماه"

‘پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دعوت مردم به راهپیمایی و اعلام انزجار از اغتشاشگران در روز یکشنبه ۱۷ دیماه”

“نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد” و “نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری”، در پیامی مشترک مردم استان یزد را به حضور پرشور در راهپیمایی روز یکشنبه یزد دعوت کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی مشترک، مردم استان یزد را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه که برای محکوم کردن اغتشاشات اخیر برگزار می شود، دعوت کردند.

در ادامه متن کامل پیام آیات ناصری یزدی و وافی برای دعوت مردم به این حماسه بزرگ آمده است.

هر از گاهی دست دشمنان انقلاب اسلامی به فتنه و شرّ و آشوب از آستین به در می آید تا بخیال خام خود چراغ انقلاب اسلامی را خاموش سازد و نور پر فروغ ولایت و رهبری را کمرنگ جلوه نماید ولی الطاف خداوندی و عنایت ویژه ولی الله الاعظم امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء این دستهای آلوده را می شکند و فتنه ها را با عنایت خویش در هم می کوبد و دشمنان را به یأس و نا امیدی می کشاند.
تاریخ انقلاب اسلامی بارها این توطئه ها را دیده و صلابت و بصیرت مردم آنها را در هم شکسته است و از این بابت باید سجده شکر به درگاه حضرت احدیت به جا آورده و از مردم مسلمان و مومن ایران که ولی نعمت ما هستند سپاسگزار باشیم.
فتنه اخیر اغتشاشگران که با حمایت آشکار دشمنان قسم خورده ایران اسلامی چون امریکا و اسرائیل و پشتیبانی نابخردانه حکام آل سعود و بعضی شیوخ خائن منطقه در بعضی از شهرها شکل گرفت و خسارتهایی را به جان و مال مردم وارد آورد با تیزهوشی و اراده نیروهای انتظامی و امنیتی و با حمایتهای همه جانبه مردم همیشه در صحنه به شکست انجامید و این بار هم انقلاب اسلامی نشان داد که هنوز در قلب های مردم جای دارد و مردم ایران پایبند به دین، انقلاب و رهبری خود هستند و آن را تا به آخر پشتیبانی می نمایند.
البته ما و مسئولین باید قدر این مردم را بدانیم و مخلصانه به آنها خدمت در حل مسائل اقتصادی و معیشتی و اجرای عدالت در جامعه کوشا باشیم و در این زمان که دشمنان همه مُتحد شده اند تا به ما ضربه وارد کنند ما باید با هم بیشتر مُتحد شویم و یکدل و یک صدا مقابل اهداف شوم استکبار بایستیم و اسلام و انقلاب و مکتب امام و ولایت را یاری کنیم.
به هر حال این مردم قهرمان نهال انقلابی را که با رهبریت امام راحل عظیم الشان به بار نشست و به دست با کفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به درخت بزرگی تبدیل شد همواره با دل و جان آبیاری خواهند نمود تا ان شاالله به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) سپرده شود و در اقصی نقاط جهان سایه گستر باشد.
امید است مردم عزیز و انقلابی و ولایتمدار استان در روز یکشنبه ۱۷ دیماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح از میدان شهید بهشتی(ره) – چهار راه شهدا – حسینیه امیرچخماق بار دیگر حمایت خود را از انقلاب اسلامی و رهبری معظم با راهپیمایی خود به جهانیان نشان خواهند داد و تکلیف شرعی و دینی خود را نسبت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ادا خواهند نمود.
«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری یزدی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ابوالقاسم وافی
نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بی نام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 دی 1396 - 2:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عاقل را اشارتی کافیست!
مردی برای خود خانه ای ساخت واز خانه قول گرفت که تا وقتی زنده است به او وفادار باشد و بر سرش خراب نشود و قبل از هر اتفاقی وی را آگاه کند.
مدتی گذشت ترکی در دیوار ایجاد شد مرد فوراً با گچ ترک راپوشاند.بعد ازمدتی در جایی دیگر از دیوار ترکی ایجاد شد وباز هم مرد با گچ ترک را پوشاند و این اتفاق چندین بار تکرارشد و روزی ناگهان خانه فرو ریخت. مرد باسرزنش قولی که گرفته بود را یاد آ وری کرد و خانه پاسخ داد هر بار خواستم هشدار بدهم وتو را آگاه کنم دهانم را با گچ گرفتی و مرا ساکت کردی این هم عاقبت نشنیدن هشدارها!

You cannot copy content of this page